  • 1. Data: 2002-12-07 14:23:00
    Temat: inteligo i oczekiwanie...
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    czolem,

    zlozylem wniosek 2 tyg. temu (z wlasnej nieprzymuszonej woli - mam gdzies
    promocje), w niedziele - oddzwonili za godzine, potwierdzili dane;
    czekam i czekam, a qriera ani widu ani slychu;
    dzwonie przedwczoraj - niedysponentka: 'wyjasnimy, oddzwonimy'
    czekam... nic;
    dzwonie wczoraj - 'przesylka nie zostala jeszcze dla pana przygotowana; w
    ciagu kilku dni przekazemy ja qrierowi, ktoery z panem sie skontaktuje';
    pytam sie podminowany troche: no to co jest? - cos tu chyba nie dziala, jak
    nalezy!
    a juz chcialem poniedzialkowa pensje bez prowizji wypalcic...

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-12-07 15:22:02
    Temat: Re: inteligo i oczekiwanie...
    Od: m...@p...onet.pl

    no to co jest? - cos tu chyba nie dziala, jak
    > nalezy!
    > a juz chcialem poniedzialkowa pensje bez prowizji wypalcic...

    To jest PKO BP! Ludzie rzucili sie na Inteligo. Jak w amoku otwieraja konto, bo
    pod szyldem najwiekszego polskiego detalisty jakos bardziej ufaja ofercie.
    Trudno sie dodzwonic i wydluza sie czas otwierania konta.

    Ale 2 tygodnie to chyba normalka? Ja sam w lipcu 2001 roku czekalem wlasnie 2-3
    tygodnie. A ... do przesylki dolaczaja od razu karte. To tez moze trwac troche.

  • 3. Data: 2002-12-07 15:33:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:2883.0000055f.3df2121a@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Ale 2 tygodnie to chyba normalka? Ja sam w lipcu 2001 roku czekalem
    > wlasnie 2-3 tygodnie. A ... do przesylki dolaczaja od razu karte. To

    Co z tego, jak potem kurier musi przekazac umowe (czy tez info o podpisaniu)
    do Inteligo. U mnie samo to trwalo 2 tygodnie.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-07 15:38:57
    Od: m...@p...onet.pl

    > Co z tego, jak potem kurier musi przekazac umowe (czy tez info o podpisaniu)
    > do Inteligo. U mnie samo to trwalo 2 tygodnie.

    ?!? Jak ja dostalem przesylke, od razu ja aktywowalem i moglem z konta
    (logowanie, wplata, operacje karta) od razu korzystac.

  • 5. Data: 2002-12-07 15:42:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:2883.0000056b.3df21610@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > ?!? Jak ja dostalem przesylke, od razu ja aktywowalem i moglem z konta
    > (logowanie, wplata, operacje karta) od razu korzystac.

    No to fajnie miales. Moze zakladales pozniej niz ja - ja w poczatkach
    gdzies.
    W pakiecie mialem napisane, zeby wlasnie zaraz zadzwonic i aktywowac. Ale
    iLinka utrzymywala, ze za wczesnie, bo musza miec od kuriera umowe czy
    potwierdzenie jej podpisania (nie pamietam tego szczegolu). No i tak
    codziennie dzwonilem przez ok. 2 tygodnie.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-07 15:59:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czolem,
    >
    > zlozylem wniosek 2 tyg. temu (z wlasnej nieprzymuszonej woli - mam gdzies
    > promocje), w niedziele -

    [ciach]

    znajomy otwieral w ostatnim tygodniu wspolne konto - po 30 min od zlozenia
    wniosku via net telefon od Intellinki, po 3 dniach tel do kuriera ze sa juz
    przesylki i ze chcialby sie umowic na godzine odbioru - calosc trwala wiec
    ok tygodnia.

    Dodatkowo dostali 2 miesiace darmowego powiadamiania SMSem.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-12-07 16:29:28
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Teraz jest od razu - kiedys bylem w Inteligo, potem sie wypisalem (koszmary
    z zalogowaniem), teraz wrocilem, jak sie poprawilo.
    Konto w pelni funkcjonalne od razu po aktywowaniu kanalow dostepu przez
    telefon.
    Seb

  • 8. Data: 2002-12-08 09:57:31
    Od: "Ankus" <a...@p...onet.pl>

    Ja miałem podobnie. Założenie konta od chwili zgłoszenia formularza przez
    internet, do chwili otrzymania pierwszego przelewu upłynęły cztery dni.

    Maciek

  • 9. Data: 2002-12-09 08:53:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    bulba wrote:

> [...]
    > czekam i czekam, a qriera ani widu ani slychu;
    > dzwonie przedwczoraj - niedysponentka: 'wyjasnimy, oddzwonimy'

    A miałeś już kiedyś konto Inteligo? Bo jak tak to mądry komputer na
    etapie produkcji pakietu startowego odrzucił Twój PESEL jako błędny (bo
    przecież już kiedyś przesyłka na taki PESEL była). Dla mnie musieli
    przesyłkę "ręcznie" robić.

    pzdr

    Tomek