  • 1. Data: 2002-12-07 13:52:57
    Temat: [mBank] mChat - alternatywa dla telefonu do mLinii
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Chyba nie bylo jeszcze tej informacji:
    od wczoraj dziala mChat, gdzie dyzurowac beda pracownicy mLinii. Bylo
    zapowiadane, ze w godzinach dziennych, ale wczoraj nawet byla zmiana o
    polnocy, dzis rano tez byla mLinka.

    http://www.mbank.com.pl/mczat/

    --
    Robert

  • 2. Data: 2002-12-07 14:03:22
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie bylo jeszcze tej informacji:
    > od wczoraj dziala mChat, gdzie dyzurowac beda pracownicy mLinii.

    Ale z ta alternatywa chyba przesadziles :-)
    1. Brak tego seksownego głosu mLinki ;-)
    2. Chyba nie bedzie mozna przez mCzat wykonywac przelewow ;-(
    Podsumowujac, jest to raczej alternatywa dla mforum.

    >Bylo
    > zapowiadane, ze w godzinach dziennych, ale wczoraj nawet byla zmiana o
    > polnocy, dzis rano tez byla mLinka.
    Odpowiedziala w koncu na Twoje pytanie o funduszach, bo to czego sie
    dowiedzialem, wiedzialem juz dawno?

    Waldek

  • 3. Data: 2002-12-07 14:47:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:assv3a$k1q$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:

    > Ale z ta alternatywa chyba przesadziles :-)
    > 1. Brak tego seksownego głosu mLinki ;-)

    za to są seksowne literki - kwestia perspektywy ;P

    > 2. Chyba nie bedzie mozna przez mCzat wykonywac przelewow ;-(

    nie, ale przelewy generalnie mozna wykonywac przez internet

    Pisząc o alternatywie mialem na mysli osoby, ktore potrzebuja w miare pilnie
    informacji z mLinii (pomijam rzetelnosc - dla prostych pytan jest niezla), a
    nie moga (brak telefonu - np. u mnie w pracy, za to mam stale lacze; w
    kawiarence int.; koszt telefonu - skąpstwo, tylko komórkowy lub przebywanie
    za granicą).

    > Podsumowujac, jest to raczej alternatywa dla mforum.

    Nie zgodzę się - na Forum jest wyższa jakość merytoryczna odpowiedzi, ale
    trzeba na nią czekać.

    > Odpowiedziala w koncu na Twoje pytanie o funduszach, bo to czego sie
    > dowiedzialem, wiedzialem juz dawno?

    mLinia nie, odpowiedzial chyba wojbolan (albo margor - nie pamietam juz)
    Niestety odpowiedzi juz tez nie pamietam, wiec nie pytaj. Ale chyba po
    prostu nie wiedza jeszcze.

    Za to dowiedzialem sie jednego ciekawego: KK mBanku ma miec mozliwosc
    automatycznej splaty 100% zadluzenia (jak multi). Ma tez miec zwierzatko
    wodne, prawdopodobnie nie-ssaka.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-07 14:55:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Dec 2002 15:47:52 +0100,
    osoba podpisana: Robert <s...@o...pl>
    napisała:

    [...]
    A USENETU na cyber cafe dalej niet :-(
    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 5. Data: 2002-12-07 15:04:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:slrnav42v4.agu.kjonca@kjonca.kjonca.bogus, Kamil Jonca wrote:
    > Dnia Sat, 7 Dec 2002 15:47:52 +0100,

    > [...]
    > A USENETU na cyber cafe dalej niet :-(

    Niestety. Ale przynajmniej od czasu wymiany serwera pare tygodni temu
    zauwazalnie szybciej dziala.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-07 15:06:56
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > za to są seksowne literki - kwestia perspektywy ;P

    Tia, sa rozne dewiacje ;-) Poza tym to sa mliterki, a nie literki ;-P

> [...]
    > nie moga (brak telefonu - np. u mnie w pracy, za to mam stale lacze; w
    > kawiarence int.; koszt telefonu - skąpstwo, tylko komórkowy lub
    Nastepnym raze pisz prosze dokładnie, co masz na mysli - nie bedzie
    nieporozumien. :-)

    > Nie zgodzę się - na Forum jest wyższa jakość merytoryczna odpowiedzi, ale
    > trzeba na nią czekać.
    Zauwaz, ze napisałem raczej, a nie tak jak Ty, ze jest to alternatywa, choc
    nia nie jest.
    IMO blizej mChatowi do mForum niz do mLinii.

    > mLinia nie, odpowiedzial chyba wojbolan (albo margor - nie pamietam juz)
    > Niestety odpowiedzi juz tez nie pamietam, wiec nie pytaj. Ale chyba po
    > prostu nie wiedza jeszcze.
    Czyli chciałes zapytac tylko po to, aby znowu stawiac ich w klopotliwej
    sytuacji... ;-)))

  • 7. Data: 2002-12-09 12:20:01
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

> [...]
    > od wczoraj dziala mChat, gdzie dyzurowac beda pracownicy mLinii. Bylo
    > zapowiadane, ze w godzinach dziennych, ale wczoraj nawet byla zmiana o

    brak mi opcji polaczenia po samym http i przez to nie dziala mi przez
    proxy
    a sam polchat ma taka mozliwosc
    --
    roberts