  • 1. Data: 2002-12-07 11:59:30
    Temat: Ankieta Lukasa
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    http://www.lukas.com.pl/e-bank.asp

    odp. prawidlowa to oczywiscie MC :)

    pozdrawiam

    -adrian

  • 2. Data: 2002-12-07 12:01:05
    Temat: Re: Ankieta Lukasa
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:assnpi$ii9$1@pippin.warman.nask.pl, AK wrote:
    > http://www.lukas.com.pl/e-bank.asp
    >
    > odp. prawidlowa to oczywiscie MC :)

    tez tak glosowalem :)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-07 12:11:53
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > odp. prawidlowa to oczywiscie MC :)

    a mnie coś mówi, że zwyciężą plany oszczędnościowe (a nawet jak nie
    zwyciężą, to i tak zostaną wprowadzone). Wszystko to - sądząc po
    zapowiadanych ruchach mBanku i Inteligo.

  • 4. Data: 2002-12-07 15:14:47
    Od: m...@p...onet.pl

    A ja glosowalem za walutami!

    Tak naprawde przydaloby sie wszystko. Plany oszczednosciowe raczej dalbym na
    ostatnim miejscu, ale wiedzac, ze sa najlatwiejsze do wprowadzenia, beda jako
    pierwsze.

    Karta innego systemu, tez by sie przydala. Klienci mieliby wybor.

  • 5. Data: 2002-12-07 15:35:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:2883.0000055c.3df21066@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > A ja glosowalem za walutami!

    Zastanawialem sie, ale przy obecnej izolacji Lukasa od swiata przelewy z
    zagranicy dochodzilyby dlugo i drogo, wiec lepiej miec to w innym banku.

    > Tak naprawde przydaloby sie wszystko.
    Prawda :)

    > Plany oszczednosciowe raczej
    > dalbym na ostatnim miejscu
    ja tez

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-07 18:10:38
    Od: "minik" <m...@m...net>

    rachunki (lokaty) walutowe (15%)
    przelewy zagraniczne (9%)
    oferta dla firm (14%)
    karty płatnicze MasterCard (29%)
    kredyty mieszkaniowe (15%)
    programy oszczędnościowe (18%)

  • 7. Data: 2002-12-07 23:45:37
    Od: s...@p...onet.pl

    > Zastanawialem sie, ale przy obecnej izolacji Lukasa od swiata przelewy z
    > zagranicy dochodzilyby dlugo i drogo, wiec lepiej miec to w innym banku.

    Lukas należy do jedno z najwiekszych europejskich banków, więc mógłby spokojnie
    korzystać z scieci CA i jego banków korespondentów na całym świecie.

    Cześć