  • 1. Data: 2004-01-12 16:05:01
    Temat: ubezpieczenie w ramach rachunku
    Od: "Marek" <d...@o...pl>

    Czy w ofercie bankow znajduja sie ubezpieczenia zdrowotne podczas pobytu
    zagranica ( w ramach prowadzenia rachunkow ror) ? Jesli tak jakie banki to
    oferuja?

    Marek

  • 2. Data: 2004-01-12 16:30:38
    Temat: Re: ubezpieczenie w ramach rachunku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek <d...@o...pl> wrote:
    > Czy w ofercie bankow znajduja sie ubezpieczenia zdrowotne podczas
    > pobytu zagranica ( w ramach prowadzenia rachunkow ror) ? Jesli tak
    > jakie banki to oferuja?

    Lepsze typy kart platniczych (przede wszystkim kredytowych) + wiekszosc
    vipowskich kont.
    zobacz czy czegos takiego nie ma w interesujacym cie banku.
    na poczatek zacznij od Pekao SA i Lukasa (konta)
    lub przyjrzena sie wiekszosci zlotych kart.

  • 3. Data: 2004-01-12 20:23:33
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w ofercie bankow znajduja sie ubezpieczenia zdrowotne podczas pobytu
    > zagranica ( w ramach prowadzenia rachunkow ror) ? Jesli tak jakie banki to
    > oferuja?

    dla powyzszego mam karte ve w vw (bezpl konto edirect ) oraz kk w bph..,
    co do VW - lepsza oferta jest w pakiecie srebrnym ale to kosztuje az 10 zl /
    mies, mozna by rozpatrzec zalozenie tego konta na czas wakacji :-)