  • 1. Data: 2004-01-12 16:42:44
    Temat: [VW] - znikajace lewe menu na www
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Witam!

    Czy tez tak macie?

    (Win XP, IE 6.00)

    Po zalogowaniu widzę jak zwykle śliczne menu po lewej stronie i klawisz
    WYLOGUJ u góry, i tak bylo zawsze do niedawna. Nic nie zmienialem w
    ustawieniach przegladarki, i teraz po wiejsci np w przelewy (zlecanie czy
    podglad, obojetnie), wlasciwie w dowolną funkcje z lewego menu, ono znika!
    Widze tylko bialą stronę i lewe menu z klawiszem wyloguj jest niedostepne.
    Zeby sie wylogowac albo wybrac inna funkcje, musze Cofac, co oczywiscie
    skutkuje kilkukrotna przyjemnoscia obejrzenia strony "Strona wygasla". Czy
    to tylko u mnie tak?

    Seb

  • 2. Data: 2004-01-12 17:50:19
    Temat: Re: [VW] - znikajace lewe menu na www
    Od: "Adam Pilarski" <t...@g...pl>

    seb <a...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > skutkuje kilkukrotna przyjemnoscia obejrzenia strony "Strona wygasla". Czy

    Może masz jakies oprogramowanie, które blokuje wyskakujace okienka?? Objaw,
    ktory opisujesz mozna uzyskac w innej przeglądarce (Operze) właśnie blokując
    pop-upy.

  • 3. Data: 2004-01-12 18:20:57
    Od: "seb" <a...@a...pl>

> [...]
    Objaw,
    > ktory opisujesz mozna uzyskac w innej przeglądarce (Operze) właśnie

    Hmm, tylko gdzie tego szukać .. ? Operę mam też, tylko akurat VW nie
    najladniej sie w niej prezentuje (wszystkie wiersze do wpisywania danych
    przelewu sa jakies za krotki, maja szerokosc kilku znakow zaledwie), dlatego
    uzywam do VW wlasnie IE6. No i nie mam pojecia co moze blokowac pop-upy
    (skad inąd to mile, ze cos blokuje ;) Ale, pytanie moze retoryczne nieco
    brzmi - czy VW nie powienien tak zbudowac strony, aby pomimo zablokowanych
    popów wszystko dzialalo ???

    Seb

  • 4. Data: 2004-01-13 06:37:52
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skutkuje kilkukrotna przyjemnoscia obejrzenia strony "Strona wygasla". Czy

    Nie - u mnie jest wszystko OK, co prawda trzeba chwilkę poczekać aby się to
    załadowało ale wszystko jest "po staremu".
    (też Win XP PRO, IE 6.0.2600)