  • 1. Data: 2004-01-12 17:47:37
    Temat: podpis na na karcie + dopisek wlasny
    Od: Witek <w...@m...md>

    Witam,

    Wlasnie przyslali mi karte z mBank, czekalem tydzien.

    A teraz do rzeczy... W czasie wakacji czytalem taki amreykanski poradnik
    uzywania kart kredytowych i innych do pieniedzy - w ktorym radzono by w
    ramach bezpieczenstwa dopisac na karcie obok podpisu cos w stylu:
    ZARZADAJ DOKUMENTU ZE ZDJECIEM.

    Czy takie cos jest w PL praktykowane? I czy ktos by sie tym przejal.

    --
    Witek

  • 2. Data: 2004-01-12 17:48:35
    Temat: Re: podpis na na karcie + dopisek wlasny
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <w...@m...md> wrote:
    > Czy takie cos jest w PL praktykowane? I czy ktos by sie tym przejal.

    Przejac raczej nie ;)
    Aczkolwiek w Polsce sa juz karty ze zdjeciem posiadacza - dotyczy to jednak
    przede wszystkim kart kredytowych a nie debetowych.
    Mozesz nawet taka zamowic sobie w mBanku... ;)
    Oprocz tego np w Citibanku, BZ WBK czy MultiBanku

  • 3. Data: 2004-01-12 18:23:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

> [...]
    > Mozesz nawet taka zamowic sobie w mBanku... ;)
    > Oprocz tego np w Citibanku, BZ WBK czy MultiBanku

    i jeszcze w BPH PBK
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-01-12 18:52:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Witek" <w...@m...md> napisał w wiadomości

    > ZARZADAJ DOKUMENTU ZE ZDJECIEM.
    >
    > Czy takie cos jest w PL praktykowane? I czy ktos by sie tym przejal.

    O ile kasjerka w ogóle spojrzy na rewers karty. :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-12 19:47:25
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > i jeszcze w BPH PBK

    Ale BPHPBK mam to zdjecie od d*** strony :D wcisniete w dolny rog - mam zdjecie
    na jesnym tle i po zeskanowaniu wyglada jakby bylo stalym elementem karty :D

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-01-12 20:28:34
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale BPHPBK mam to zdjecie od d*** strony :D wcisniete w dolny rog - mam
    zdjecie
    > na jesnym tle i po zeskanowaniu wyglada jakby bylo stalym elementem karty
    :D

    niezgadzam sie z Toba
    uwazam, ze wlasnie zdjecie powinno byc tam gdzie daje bph ! czyli po tej
    samej stronie co podpis
    Karta bph - ma ponadto taki 'trick' ze autoryzuje sie 2xwoniej niz
    jakiekolwiek inne karty, co dodatkowo powoduje, ze z nudow oczekiwania -
    kasjerka ZAWSZE patrzy mi na fotke zanim pos wydrukuje laskawie paragonik do
    podpisu
    Tez poczatkowo bylem przeciwny fotce po tej stronie - ale po dokonanych
    obserwacjach - uwazam, ze to jest jedynie sluszne miejsce!
    :-)

  • 7. Data: 2004-01-12 20:55:40
    Od: "MH" <M...@n...com>

    Nie na temat ale trzy cuda zwiazane z kartami:

    1. Przez kilka tygodni uzywalem niepodpisanej karty. Tylko w jednym sklepie
    to zauwazyli.
    2. Wypozyczylem samochod na karte zony (jeszcze na jej panienskie nazwisko)
    a sprawdzali z moim prawem jazdy.
    3. Zonie ukradli portfel z niepodpisana karta. W porfelu nie bylo zadnych
    banknotow. Zlodziej portfel wyrzucil w innym miescie gdzie ktos go znalazl i
    zaniosl do banku.

    MH

  • 8. Data: 2004-01-13 07:27:47
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@m...md> napisał w wiadomości

    > ZARZADAJ DOKUMENTU ZE ZDJECIEM.
    >
    > Czy takie cos jest w PL praktykowane? I czy ktos by sie tym przejal.

    Bardzo często kasjer nie sprawdza podpisu, więc i takich napisów nie
    przeczyta.
    Zresztą, złodzieje zapewne mają do zakupów kradzioną kartą "swoje" punkty

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2004-01-13 07:49:11
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Zresztą, złodzieje zapewne mają do zakupów kradzioną kartą "swoje" punkty

    z karta jest wg mnie tak jak i z autem
    dobrze zorganizowana grupa przestepcza ukradnie kazde auto, nawet full
    zabepieczone, glownie wiec chodzi o zabezpieczanie sie przed motlochem,
    ktory kradnie dla krotkiego uzycia - a tu nawet drobiazg moze moze nas
    zabezzpieczyc

  • 10. Data: 2004-01-13 08:05:53
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

> [...]
    > ZARZADAJ DOKUMENTU ZE ZDJECIEM.
    >
    > Czy takie cos jest w PL praktykowane? I czy ktos by sie tym przejal.

    A czy nie lepiej wyrobic kartę w "dobrym banku" z dovrym ubezpieczeniem???

    > --
    > Witek
    POZDR
    Paweł