  • 1. Data: 2002-01-10 11:42:22
    Temat: kupię kubek handlobanku, citibanku lub mbanku (biały, bo mam 2 czerwone)
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    kupię kubek handlobanku, citibanku lub mbanku (biały, bo mam 2 czerwone)

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-01-10 11:53:16
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a1julc$mph$1@news.tpi.pl...
    > kupię kubek handlobanku, citibanku lub mbanku (biały, bo mam 2 czerwone)

    A co z Multibankiem (półprzezroczysty) ?
    :-)

    Pzdr,

    M.

  • 3. Data: 2002-01-10 12:04:49
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org> napisał w wiadomości
    > A co z Multibankiem (półprzezroczysty) ?

    kubka multibanku jeszcz nie widziałem - może masz jakiś skan lub zdjęcie ?
    no i jaka jest propozycja cenowa ?

    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-01-10 15:39:56
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Thu, 10 Jan 2002 12:42:22 +0100, "Piotr Orzechowski"
    <n...@p...com> wrote:

    >kupię kubek handlobanku, citibanku lub mbanku (biały, bo mam 2 czerwone)

    http://www.aukcja.com/servlets/auction.index?type=5&
    auctionId=1406091

    Mam jeszcze fajny kubek Entera - chcesz?

    ak

  • 5. Data: 2002-01-10 18:57:55
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote in message

    > http://www.aukcja.com/servlets/auction.index?type=5&
    auctionId=1406091

    niestety kubek klubu miliarderów mnie nie interesuje - szczególnie za tą
    cenę
    entera też nie

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 6. Data: 2002-01-10 23:21:39
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Thu, 10 Jan 2002 19:57:55 +0100, "Piotr Orzechowski"

    >"andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote in message

    auctionId=1406091

    >niestety kubek klubu miliarderów mnie nie interesuje - szczególnie za tą
    >cenę

    Tu masz taki sam kubek za w tej chwili 242.49 zł :
    http://aukcje.wosp.org.pl/showitem.php?item=1681

    wiec moj jest tani jak barszcz. :)

    >entera też nie

    To zaluj bo jest ladny.