  • 1. Data: 2007-04-02 15:47:49
    Temat: ktoś mi przelał kasę i co teraz?
    Od: krzysiek <S...@M...pl>

    Witam.

    Zaglądam dziś na swoje konto a tam przelew z jednego z systemów
    transakcyjnych, opatrzony tytułem "zwrot otrzymanej wpłaty".
    Co prawda płaciłem po przez ich system dwa dni wcześniej ale całkiem
    inną kwotę i transakcja została prawidłowo rozliczona.
    Czy ktoś z was spotkał się z taką sytuacją, że otrzymał przez pomyłkę
    pieniądze i jak się ona zakończyła?
    Oczywiście omyłkowe pieniążki mnie bardziej bawią i nie mam zamiaru się
    do nich przyzwyczajać.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-04-03 04:10:40
    Temat: Re: ktoś mi przelał kasę i co teraz?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "krzysiek" <S...@M...pl> wrote in message
> [...]
    > pieniądze i jak się ona zakończyła?
    > Oczywiście omyłkowe pieniążki mnie bardziej bawią i nie mam zamiaru się do

    Pogadać z systemem transakcyjnym, może zgadną kto i gdzie się rąbnął, albo
    wsadzić na lokatę, cieszyć się odsetkami i czekać aż się system transakcyjny
    sam zorientuje, że coś nie tak.

  • 3. Data: 2007-04-03 07:05:38
    Od: "Pawel" <a...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <S...@M...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniądze i jak się ona zakończyła?
    > Oczywiście omyłkowe pieniążki mnie bardziej bawią i nie mam zamiaru się do

    Masz chyba adres osoby która przesyłała pieniądze i numer konta. Duza ta
    wpłata??

    pl

  • 4. Data: 2007-04-03 08:49:57
    Od: krzysiek <S...@M...pl>

    Pawel napisał(a):

    > Masz chyba adres osoby która przesyłała pieniądze i numer konta. Duza ta
    > wpłata??
    >
    > pl

    300PLN. Adres w przelewie jest, ale czy ja mam się interesować ich
    błędem, mam jakiś obowiązek? Poczekam na rozwój sytuacji z ich strony.
    Zobaczymy czy ktoś nad tym panuje, w końcu ktoś komu się ten zwrot
    należał pewnie sie do nich odezwie itd.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 5. Data: 2007-04-03 16:25:52
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    krzysiek wrote:

> [...]
    > błędem, mam jakiś obowiązek? Poczekam na rozwój sytuacji z ich strony.
    > Zobaczymy czy ktoś nad tym panuje, w końcu ktoś komu się ten zwrot

    Banki, to zbyt bogate instytucje.
    Jeśli mogłeś sie spodziewać takiej wpłaty, wydałeś na żarcie (nie
    wzbogaciłeś się), to moga ci skoczyć - mogłeś przyjąć i wydac w dobrej
    wierze. Bank i tak będzie musiał zwrócić pieniądze w sposób prawidłowy
    (ze swoich).
    Leszek

  • 6. Data: 2007-04-03 16:33:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Leszek" <n...@d...spamu.pl> wrote in message

> [...]
    > wzbogaciłeś się), to moga ci skoczyć - mogłeś przyjąć i wydac w dobrej
    > wierze. Bank i tak będzie musiał zwrócić pieniądze w sposób prawidłowy (ze

    Jak ja kocham kombinatorów.
    A nie prościej być uczciwym i powiedzieć, nie moje, nie nalezy mi się?

  • 7. Data: 2007-04-03 16:37:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2007 18:25:52 +0200,
    osoba podpisana: Leszek <n...@d...spamu.pl>
    napisała:
    [....]
    > wierze. Bank i tak będzie musiał zwrócić pieniądze w sposób prawidłowy

    Czytałem ten wątek pobieżnie, ale dla mnie nie jest jasne czy
    nieprawidłowego przelewu dokonał bank czy sklep.
    I co, drobnemu internetowemu kupcowi też powiesz, że jest za bogaty ?
    KJ

  • 8. Data: 2007-04-04 07:38:50
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    witek napisał(a):

    > Jak ja kocham kombinatorów.
    > A nie prościej być uczciwym i powiedzieć, nie moje, nie nalezy mi się?

    Wlasnie... Mozna sie postawic w przeciwnej sytuacji gdy to ja przelalem
    pieniadzie na bledny rachunek...
    Nie wiem ile top kasy, ale chyba bez znaczenia. Jesli ktos chce
    kombinowac niech nie oczekuje uczciwosci od innych.

    pozdr, krzysn

  • 9. Data: 2007-04-10 18:52:59
    Od: "seba" <s...@g...com>

    Użytkownik "Leszek" <n...@d...spamu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wzbogaciłeś się), to moga ci skoczyć - mogłeś przyjąć i wydac w dobrej
    > wierze. Bank i tak będzie musiał zwrócić pieniądze w sposób prawidłowy (ze

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bezpodstawne_wzbogaceni
    PS. Ja oddałem kiedyś 10.000 PLN bez chwili wahania.