  • 1. Data: 2007-04-02 16:50:30
    Temat: Toyota Bank - token i jego koszt
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Co oznacza opłata, że za ponowne wydanie tokena pobierają 60 zł? I jak ma się
    tekst z pierwszej strony, że token jest za darmo?

  • 2. Data: 2007-04-02 18:07:59
    Temat: Re: Toyota Bank - token i jego koszt
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-02 18:50, miecznik stwierdził, że:
    > Co oznacza opłata, że za ponowne wydanie tokena pobierają 60 zł?

    Zgaduję, jak zgubisz/zniszczysz?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2007-04-02 18:24:44
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co oznacza opłata, że za ponowne wydanie tokena pobierają 60 zł? I jak ma
    się
    > tekst z pierwszej strony, że token jest za darmo?

    Pierwszy token jest za free.Jeżeli go zgubisz lub zniszczysz,wtedy koszt
    wydania kolejnego to 60zł.
    <M>

  • 4. Data: 2007-04-02 19:22:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pierwszy token jest za free.Jeżeli go zgubisz lub zniszczysz,wtedy koszt
    > wydania kolejnego to 60zł.
    > <M>

    A jakie tokeny maja w TB? Ciekawe czy kiedys, ktorys bank pozwoli na
    korzystanie z wlasnego tokena...

    MK

  • 5. Data: 2007-04-03 06:17:19
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    MK wrote:

    > A jakie tokeny maja w TB? Ciekawe czy kiedys, ktorys bank pozwoli na
    > korzystanie z wlasnego tokena...

    RSA bez pinu z ładnym logo toyota. No chyba, że to tylko zdjęcie reklamowe:

    http://www.toyotabank.pl/_images/token_main.jpg

    A tutaj dla porównania mój z breloczka:

    http://img364.imageshack.us/img364/400/tokenbezpingq
    1.jpg

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-03 10:03:56
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Pierwszy token jest za free.Jeżeli go zgubisz lub zniszczysz,wtedy koszt
    > wydania kolejnego to 60zł.
    to tanio, w vwbanku i lukasie placi sie chyba 100zl

  • 7. Data: 2007-04-03 13:46:20
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał <n...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > się
    >

    > Pierwszy token jest za free.Jeżeli go zgubisz lub zniszczysz,wtedy koszt

    A jeżeli upłynie mi ważność posiadanego tokena?

  • 8. Data: 2007-04-03 17:26:08
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszy token jest za free.Jeżeli go zgubisz lub zniszczysz,wtedy koszt
    > wydania kolejnego to 60zł.

    taki token działa jak długo, jak długo jest ważny?
    pytam, bo miałem konto w gbw24 (gospodarczy bank wielkopolski), i token
    pierwszy też był za darmo, ale po dwóch latach należało wymienić, koszt
    drugiego to było 50 lub 60pln, więc zrezygnowałem ( http://www.sgb24.pl/ )

    tutaj piszesz: "jeżeli go zgubię lub zniszczę" - a nie ma on czasem jakiegoś
    ograniczenia czasowego, tak jak ten opisany token wydawany do konta gbw24 ?
    bo wtedy nie tylko zgubienie/zniszczenie, ale i koniec ważności równa się
    opłata za token.

  • 9. Data: 2007-04-03 17:39:19
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A jeżeli upłynie mi ważność posiadanego tokena?

    To należy go spakować i odesłać,zostanie przesłany nowy-ponoć(tak mi
    powiedzieli na infolinii)
    <M>

  • 10. Data: 2007-04-03 18:24:21
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał

    > taki token działa jak długo, jak długo jest ważny?

    działa ponoć akurat ten z toyotabank od 2-5 lat(info.od konsultanta,jak dla
    mnie duża rozbierznośc czasowa ;-))

> [...]
    ?
    > bo wtedy nie tylko zgubienie/zniszczenie, ale i koniec ważności równa się

    w momencie, gdy mija jego termin przydatności,bank wydaje nowy i nie jest to
    związane z żadnymi kosztami typu 60zł ewentualny (koszt przesyłki do
    banku).

    <M>