  • 1. Data: 2007-04-02 08:43:48
    Temat: lukas - visa student
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    Witam!
    Czy kartą visa student można dokonywać płatności w internecie? Czy jest to
    coś w rodzaju płaskiej visy czy electron z odblokowanymi transakcjami
    zdalnymi? Czy jest jakas różnica między VISA student a zwykłem electronem z
    lukasa? Moze moje pytania sa smieszne ale byłem dzisiaj w banku zapytac o tą
    kartę i zostałem "przekonany" przez obsługująca mnie niewaste że "to
    właściwie to samo co zwykły electron wydawany do kont e-konto pro (okazało
    sie że inna niewiasta przy zakładaniu mojego konta otworzyła mi zwykłe
    e-konto a nie e-konto student) (i gdzie tutaj ta cudowna obsługa która
    reklamują w telewizorze ? :-)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-03 18:49:59
    Temat: Re: lukas - visa student
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "LW" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kartą visa student można dokonywać płatności w internecie?

    Można.

    > Czy jest to coś w rodzaju płaskiej visy czy electron z odblokowanymi
    > transakcjami zdalnymi? Czy jest jakas różnica między VISA student a
    > zwykłem electronem z lukasa?

    Jest różnica, mają inne kolory ;-) a na serio, to można nią płacić przez
    internet, dlatego nie ma logo VE tylko VISA, choć jest płaska.

> [...]
    > nie e-konto student) (i gdzie tutaj ta cudowna obsługa która reklamują w

    I dostałes VE do konta? ;-) Przejdz sie i zamien sobie pakiety kont, bez
    problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2007-04-03 20:52:59
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Piterson napisał(a):

    > Jest różnica, mają inne kolory ;-) a na serio, to można nią płacić przez
    > internet, dlatego nie ma logo VE tylko VISA, choć jest płaska.

    Wodę z mózgu robisz. Płaska VISA bez dopisku "electron" nadal jest
    electronem. Tu chodzi ni mniej ni więcej, jak o brak możliwości użycia w
    żelazku, czyli "electronic use only".

    Możliwość płatności zdalnych to zupełnie inna cecha, zależna od
    banku-wystawcy.

  • 4. Data: 2007-04-05 10:22:46
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Wodę z mózgu robisz. Płaska VISA bez dopisku "electron" nadal jest
    > electronem. Tu chodzi ni mniej ni więcej, jak o brak możliwości użycia w
    > żelazku, czyli "electronic use only".

    Fakt, troche malo poprawnie napisalem swoja wypowiedz, oczywiscie nadal jest
    to electron, ale zauwazylem tendencje, ktora obecnie sklania do rozrozniania
    kart na rynku po logo VE/VISA, choc nie zawsze. Zgadza sie, ze to nadal
    zwykly electron, jednak banki chca w ten sposob wyroznic swoje karty, np.
    LUKAS - VISA Student, ING - VISA (przedplacona), BZWBK - VISA Allegro
    (electron do konta).

    > Możliwość płatności zdalnych to zupełnie inna cecha, zależna od
    > banku-wystawcy.

    W dyskusji byla mowa wylacznie o mozliwosci placenia karta przez internet,
    zelazka to juz zupelnie inny temat, ale i tak najwiekszym zainteresowaniem
    cieszy sie mozliwosci placenia przez internet, niz placenia w zelazkach.
    Mamy u nas pelno terminali, a za granica pewnie malo kto bedzie sie
    poslugiwal electronkiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson