  • 1. Data: 2007-04-02 14:19:09
    Temat: wiesniacy z euronetu
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    WItam,

    Żona ma ostatnio ciekawy problem. Wessało jej karte mBank do bankomatu tej
    cudownej firmy.
    Po interwencji na mLinii przekazali dane do euronetu. Karta była bez powodu
    wessana.
    - mBank : - powiedzieli ze dostarcza kurierem
    - Euronet ze trzeba odebrac osobiscie
    - zona telefonicznie : ze nie ma dowodu ,
    - euronet telefonicznie: - dowolny dokument ze zdjęciem - pj wystarczy
    - euronet przy odbiorze: - albo paszport albo dowod
    - zona: -ale mowilam ze dowodu nie mam i konsultant mowil co innego
    - euronet: - nie prawda, niemozliwe, procedury procedury
    - zona: to sprawdzcie nagranie
    - euronet: nie nagrywamy
    - zona: to macie problem, ja podtrzymuje prosze o karte
    - euronet: nie mozemy, procedury, przepraszamy

    Jeszcze dostała do podpisu obowiązkowe oświadczenie, że nie będzie wnosić
    żadnych roszczeń.

    Eeeeecch. Powiedziałem jej żeby do Mbanku dzwoniła i niech oni załatwiają bo
    karty ze względu na brak dowodu nie odebrała. Co prawda karta jest
    własnością banku - ale może powinna wezwać Policje z powodu kradzieży przez
    euronetu jej karty ???

    Ufff uważajcie na euronet. Powód podali - błąd systemowy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-02 14:24:58
    Temat: Re: wiesniacy z euronetu
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    gm napisał(a):
    > Jeszcze dostała do podpisu obowiązkowe oświadczenie, że nie będzie
    > wnosić żadnych roszczeń.

    jakich roszczeń? ... za nieuprawnione przetrzymanie karty czy w ogole
    jakby sie cos nie zgadzalo?

  • 3. Data: 2007-04-02 14:26:59
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    gm napisał(a):
    > - zona: -ale mowilam ze dowodu nie mam i konsultant mowil co innego

    BTW jak można nie mieć dowodu? Skradziony?

  • 4. Data: 2007-04-02 14:35:45
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message

    > BTW jak można nie mieć dowodu? Skradziony?

    Zgubiony albo skradziony.
    Jakieś łebki później chciały w każdym razie za to kasy - ale nawet w rekach
    portfela nie mieli wiec pogoniłem.

    Pozdro

  • 5. Data: 2007-04-02 14:38:37
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "Wojtaszek" <...@...pl> wrote in message news:eur3nd$m2s$1@news.onet.pl...

    > jakich roszczeń? ... za nieuprawnione przetrzymanie karty czy w ogole
    > jakby sie cos nie zgadzalo?

    Jakichkolwiek. Zjebali i jeszcze chcą mieć pewność że nikt sie do nich nie
    przyczepi. Na bank nie pozowole (o ile bede mial cos do gadania hehe) tego
    podpisać. Ich error i ich problem.

    Pozdro

  • 6. Data: 2007-04-02 16:06:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "gm" <g...@w...nospam.pl> wrote in message

> [...]
    > - euronet: nie mozemy, procedury, przepraszamy
    >
    > Jeszcze dostała do podpisu obowiązkowe oświadczenie, że nie będzie wnosić

    I bardzo dobrze. Rozsadny klient zaraz po utracie karty ja zastrzega. Jesli
    nie jest rozsadny to niech podpisuje oswiadczenie.

    MK

  • 7. Data: 2007-04-02 16:17:14
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    > "gm" <g...@w...nospam.pl> wrote in message
    >>

    > I bardzo dobrze. Rozsadny klient zaraz po utracie karty ja zastrzega.
    > Jesli nie jest rozsadny to niech podpisuje oswiadczenie.

    Ale po co - sprawca jest znany - i przyznaje się do "ukradzenia" karty.

    :)

    Pozdro

  • 8. Data: 2007-04-03 04:09:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "gm" <g...@w...nospam.pl> wrote in message
    > WItam,
    >
    > Żona ma ostatnio ciekawy problem. Wessało jej karte mBank do bankomatu tej
    > cudownej firmy.

    To trzeba wyjąć następną, a tą się nie przejmować.
    Zastrzec i poczekać aż bank przyśle następną.

  • 9. Data: 2007-04-03 06:20:40
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    witek wrote:

    > To trzeba wyjąć następną, a tą się nie przejmować.
    > Zastrzec i poczekać aż bank przyśle następną.

    Też mi się tak wydaje, a dodatkowo jak widać mniej stersujące niż próba
    odzyskania "połkniętej" karty. Chociaż jak napisał autor to jedyna karta
    właścicielki, więc nic dziwnego, że chcieli to szybko załatwić.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-04-03 09:04:48
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "gm" <g...@w...nospam.pl> wrote in message

    > Ufff uważajcie na euronet. Powód podali - błąd systemowy.

    I jak zawsze skończyło się ugodowo - chęć odebrania karty i dostępu do
    gotówki przeważyła nad pieniactwem :D

    W kazdym razie - bez podpisania "braku roszczeń" nie oddali by karty. Czy to
    jest zgodne z prawem ?? Czy mogę np. pożyczyć twoj samochód, pojeźdzć i
    żądać takiego oświadczenia zanim oddam ? Echh to juz na inna grupę, ale
    zapytam :D