  • 1. Data: 2007-04-02 10:35:08
    Temat: Ubezpieczenie kredytu - w Lukasie
    Od: " lupo78" <l...@g...pl>

    Witam
    Wziąłem bankowy kredyt gotówkowy w Lukasie. Pani Doradczyni oświadczyła mi
    grzecznie, że mam obowiązkowo wziąć również ubezpieczenie na życie. Czy Bank
    ma prawo na nakładanie tego typu ubezpieczenia? Czy można z tego
    ubezpieczenia zrezygnować?

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2007-04-02 10:53:46
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu - w Lukasie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Bank
    > ma prawo na nakładanie tego typu ubezpieczenia? Czy można z tego

    jeżeli już masz ten kredyt i nie masz obowiązku ubezp. na życie zapisanego
    w umowie to pani doradca może Ci skoczyć, ale być może kredyt jest
    sprzedawany z obowiązkowym ubezpieczeniem i wtedy...możesz wybrać inny bank,
    ewentualnie zapytaj czy bank nie akceptuje innego zabezpieczenia?

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-02 12:27:48
    Od: s...@g...com

    banki czesciej i chetniej daja kredyt jezeli moga na nim jeszcze
    wiecej zarobic.
    W tym wypadku omamiaja biednych klientow i wciskaja im rozne
    ubezpieczenia mniej lub bardziej potrzebne.
    Znam przypadki, np banki stawiaja warunek zalozenia konta lub karty
    dodatkowo do kredytu.
    Jedyny wniosek z tego to czytac dokladnie umowy i nie dac nabrac sie
    na dodatkowe "opcje", "promocje" itp.
    Liczy sie korzystne oprocentowanie, mozliwosc zmiany - dopasowania rat
    w trudnych sytuacjach. Ew. ubezpieczenie samego kredytu od zdarzen
    takich jak smierc, inwalidzstwo, bezrobocie.
    Banki - strzeszcie sie. ;-)

    Pozdrawiam
    S.S.

  • 4. Data: 2007-04-02 13:34:58
    Od: d...@g...com

    On 2 Kwi, 12:35, " lupo78" <l...@g...pl> wrote:
> [...]
    > grzecznie, że mam obowiązkowo wziąć również ubezpieczenie na życie. Czy Bank
    > ma prawo na nakładanie tego typu ubezpieczenia? Czy można z tego

    Sprawdź sobie umowę, jeśli w umowie jest taki zapis o obowiązku to
    pewnie powinieneś, ale takie rzeczy powinni wykonać przed
    uruchomieniem pozyczki,
    a nie po. (zagapili się:)
    DD

  • 5. Data: 2007-04-02 13:51:58
    Od: k...@k...gliwice.pl

    nie musiałeś brać tego ubezpieczenia. Są dwa przypadki kiedy jest
    obowiązkowe: wiek i jakiś drugi którego nie pamiętam. :)