  • 11. Data: 2002-02-16 20:53:51
    Temat: Re: ktore konto?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Co chrzanisz?!?
    > A kase to jak bedzie wplacal?

    sposobem, wpłata na kartę (w oddziale banku pekao wpłata bezpłątni(gotówka))
    a potem wpłata do inteligo (zamiast gotówki podajesz kartę(też bezpłatnie bo to
    jak wypłata gotówki w oddziale banku))

    tylko chyba pobiorą opłatę za wpłatę do obcego banku:(((((

  • 12. Data: 2002-02-16 20:57:59
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Bartek" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Które z tych kont polecacie dla osoby niepelnoletniej?

    Gdybys jeszcze napisal PO CO to konto? Byloby latwiej odpowiedziec...

    Pzdr,

    M.

  • 13. Data: 2002-02-16 21:04:17
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a4mh4u$odj$1@news.tpi.pl...

    >CIACH<

    > Gdybys jeszcze napisal PO CO to konto? Byloby latwiej odpowiedziec...

    Konto mi jest potrzebne po to zeby:
    1) bank placil abonament za telefon itp.
    2) uzyskiwac jakies wplywy z odsetek
    3) miec karte:-)
    4) gdy bede mial konto rodzice beda czesciej dzielic sie ze mna
    pieniedzmi:-)
    5) cos jeszcze wymyslie pozniej

    Tak wogole to wolalbym konto w Euro, ale z tego co sie orientuje to osoba
    niepelnoletnia nie moze takowego posiadac:-(

    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--
    --[Chcieliśmy jak najlepiej, a wyszło jak zawsze ((c) W. Czernomyrdin,
    ekspremier Rosji). ]--

  • 14. Data: 2002-02-16 21:13:12
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > BZWBK + subkonto w Euro + mBank i jest OK

    AMRA widze ze kochasz BZWBK =)

  • 15. Data: 2002-02-16 21:15:57
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 16. Data: 2002-02-16 21:18:47
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    > BZWBK + subkonto w Euro + mBank i jest OK

    A ja moge zalozyc subkonto?

  • 17. Data: 2002-02-16 21:23:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ja moge zalozyc subkonto?

    Kazdy moze

  • 18. Data: 2002-02-16 21:30:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA widze ze kochasz BZWBK =)

    eee kocham to za duzo powiedziane, ale jest OK.
    Z wad jake widze to platne przelewy oraz brak chargowej karty (moze od maja
    bedzie z dawnego BZ).
    A tak ma nawet nawet oferte.

    Sam bardzo swego czasu podniecalem sie oferta Fortisbanku - ale jako, ze
    mnie w ch*** zrobili (i nie rtylko mnie) z karta VC - ego im darowac nie
    moge.
    Podniesli tylko do 8 zlotych utrzymanie i nie dali nic w zamian...

    Aktualnie ostro testuje Multibank, bo LG troche za toporny jak dla mnie
    jest.

    Niestety nie moge znalezc jakiegos fajnego konta z VC charge.

    BZWBK tak naprawde potrzebny jest mi do.... wplacania tam kasy bo pod domem
    mam oddzial. Przydaje sie wlasnie do tego - ze mi kumpel moze wpolacic kase
    latwo, ze mam subkonto walutowe, ze wlasnie mam VC debetowa (wypukla ;)....

    Gdybym mial obok siebie Lukasa - to byl Lukasa wychwalal

  • 19. Data: 2002-02-16 21:32:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No i w sumie - najlepszy bank jest taki - co ma sie go pod nosem i ma
    zaawansowana obsluge kanalu internetowego.

    Sam BZWBK jest do dupy jak dla mnie w tym momencie, bo:
    - gdybym nie mial tokenu - nie moglbym zrobic przelwu dowolnego
    - place za kazdy przelw - a poza Inteligo mam za friko
    - ma malo bankomatow

    Jednak w polaczeniu z mBankiem, albo lepiej Multibankiem robi sie juz
    calkiem calkiem...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 20. Data: 2002-02-17 09:25:16
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    > BZWBK + subkonto w Euro + mBank i jest OK

    Dobra. Zakladam Young 24 w BZWBK dotego subkonto w Euro, ale po co jeszcze
    mBank?

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--