  • 11. Data: 2016-01-21 12:47:41
    Temat: Re: które banki nie płacą podatków w Polsce?
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 19 styczeń (wtorek), gdy o godzinie 10:51 *Tomasz
    Chmielewski* naskrobał(a):

    > Przyjmując zatem, że polska premier mówi prawdę (bo dlaczego miałaby do
    > cholery nas okłamywać?), że zagraniczne banki nie płacą w Polsce
    > podatków, to wtedy oczywiste jest, że banki (te z włoskim właścicielem)
    > wolą zapłacić 27.5% CIT we Włoszech niż 19% CIT w Polsce, działając tym
    > samym na swoją niekorzyść.
    Tylko Bank nie kieruje się tylko jednym wskaźnikiem. Sternicy Banków
    tworzą strategie na dłuższy okres czasu, uwzględniając również czynnik
    społeczny, polityczny. Rothschildowie nie stworzyli swojej potęgi licząc
    tylko procenty.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2016-01-21 12:41:43

  • 12. Data: 2016-01-21 14:29:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 01/21/2016 08:47 PM, Heraklit wrote:
> [...]
    > tworzą strategie na dłuższy okres czasu, uwzględniając również czynnik
    > społeczny, polityczny. Rothschildowie nie stworzyli swojej potęgi licząc

    Rzeczywiście ciekawa teoria, że zagraniczne banki działające w Polsce
    nadpłacają podatek z wyrachowania.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 13. Data: 2016-01-21 15:29:04
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 21 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 14:29
    *Tomasz Chmielewski* naskrobał(a):

    > Rzeczywiście ciekawa teoria, że zagraniczne banki działające w Polsce
    > nadpłacają podatek z wyrachowania.
    Nie jestem taki mądry jak ty i takiej teorii nie wymyśliłem. Twierdzę
    tylko, że "widzimy przedstawienie, a nie widzimy rzeczy".

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2016-01-21 15:15:53