  • 1. Data: 2003-04-19 16:31:15
    Temat: książeczka mieszkaniowa
    Od: x...@o...pl

    Mam zamiar kupić mieszkanie z moją dziewczyną (jako współwłaściciele) czy
    prawdą jest, że w takim wypadku nie będzie nam przysługiwać premia gwarancyjna
    z książeczek mieszkaniowych? Jeżeli tak jest to czy ślub coś w tej kwestii by
    zmienił?

  • 2. Data: 2003-04-21 14:03:31
    Temat: Re: książeczka mieszkaniowa
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Krzysiek <k...@i...pl> napisał w

    > Z tego co wiem jako współwłasciciele NIE. A przepisać na Ciebi może
    > tylko
    > po ślubie... wtedy z dwóch...

    AFAIK na małżeństwo przysługuje tylko jedna premia. A przynajmniej tak
    było jeszcze dwa lata temu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 3. Data: 2003-04-21 15:08:18
    Od: "Krzysiek" <k...@i...pl>

  • 4. Data: 2003-04-22 09:48:19
    Od: "Krzysztof Kowalewski" <K...@N...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b80to2$6ln$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Krzysiek <k...@i...pl> napisał w

    > AFAIK na małżeństwo przysługuje tylko jedna premia. A przynajmniej tak
    > było jeszcze dwa lata temu.

    Przysługują nawet dwie, jak najbardziej. Tu jest trochę:
    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_premia_gwar

    KK