  • 1. Data: 2003-04-19 17:15:13
    Temat: Inwestowanie - 9.75% zysku w kwietniu...
    Od: c...@p...com

    Marzec (ostatnie 13 dni) - 8.25% zysku
    Kwiecien (ciagle w grze) - 9.75% zysku

    i to wszystko za sprawa gry u bukmachera, dla mnie obecnie nie ma
    efektywniejszej formy inwestowania pieniedzy... nawet srednio 5% miesiecznie
    skumulowane przez caly rok da ok 80% zysku ! policzcie ile taka ciagla
    kumulacja da na przestrzeni kilku lat... z wlozonych zaledwie 5.000 zl to
    bedzie jakies 20 x zainwestowana suma...

    Jezeli kogos zainteresowal temat i chcialby zainwestowac gotowke w ten sposob
    zapraszam na mail

    (tym ktorzy marza o zrobieniu wielkiej kasy majac na ten cel
    50 zl moge poradzic jedynie wizyte w totolotku, sory - z pustego nie naleje...)

  • 2. Data: 2003-04-22 15:22:59
    Temat: Re: Inwestowanie - 9.75% zysku w kwietniu...
    Od: c...@p...com

    Aktualizacja :

    na stan dzisiejszy - +12.00%

    zainteresowanych nadal zapraszam na mail..

  • 3. Data: 2003-04-22 15:41:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Aktualizacja :
    >
    > na stan dzisiejszy - +12.00%
    >
    > zainteresowanych nadal zapraszam na mail..

    No i poleciało do Andrzeja Buse - może on się zainteresuje Twoją niesamowitą
    propozycją :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn