  • 1. Data: 2006-07-16 22:17:59
    Temat: kredyt w PDK
    Od: "Franek Malek" <j...@g...pl>

    Witam,
    ktos ma kredyt hipoteczny w PDK (Powszechny Dom Kredytowy) i moglby podzielic
    sie wrazeniami?
    Maja ciekawa oferte (niskie marze, brak prowizji za wczesniejsza splate, itp...).

  • 2. Data: 2006-07-17 10:27:46
    Temat: Re: kredyt w PDK
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

> [...]
    > podzielic
    > sie wrazeniami?
    > Maja ciekawa oferte (niskie marze, brak prowizji za wczesniejsza splate,

    Pytasz o doradców kredytowych, a pytania zadajesz jakbys pytal o oferte
    konkretnego banku.

  • 3. Data: 2006-07-17 11:15:01
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Victor <b...@o...pl> napisał(a):
    > Pytasz o doradców kredytowych, a pytania zadajesz jakbys pytal o oferte
    > konkretnego banku.

    Pytam o oferte kredytu hipotecznego i jej realizacje - Wasze doswiadczenia,
    wrazenia, itp... Ktos mowil, ze np. Millenium czeka sie na decyzje 2 miesiace,
    spozniaja sie z wyplata transz, gdzies indziej sa jakies dodatkowe ukryte
    koszty, itp...?

  • 4. Data: 2006-07-17 14:05:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    m...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> [...]
    > spozniaja sie z wyplata transz, gdzies indziej sa jakies dodatkowe ukryte

    PDK to nie jest bank, więc nie udziela kredytów, tylko pośredniczy w
    udzielaniu kredytu między Tobą a jakimś bankiem.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-07-18 11:23:29
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > PDK to nie jest bank, więc nie udziela kredytów, tylko pośredniczy w
    > udzielaniu kredytu między Tobą a jakimś bankiem.

    Nie jakims tylko Getin Bankiem.

    Neko

  • 6. Data: 2006-07-18 11:26:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Neko napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Nie jakims tylko Getin Bankiem.

    Kiedy tam prawie wziąłem kredyt, miałem do wyboru wymieniony przez
    ciebie oraz bodajże BPH.

    p. m.