  • 1. Data: 2006-07-16 20:20:41
    Temat: Przeniesienie KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Zamierzam przenieść limit KK do innego banku i mam pytanie do was.
    Które banki teraz wydają KK bez opłat w przypadku przeniesienia z innego
    banku.

    Pozdrawiam.
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2006-07-16 22:10:12
    Temat: Re: Przeniesienie KK
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    witam! oczywiscie raiiffeisen daje 30% wiecej limitu, do konca 31.08.06
    darmowy kredyt i zwolnienie z oplaty rocznej! w kolejnych latach 25 zł
    jesli ruchy na karcie bede mniejsze od 1000 zł m-nie w przeciwnym
    wypadku masz karte za free:) jestem doradca raiffeisena... jesli jestes
    zainteresowany to pisz na priv. pozdrawiam