  • 1. Data: 2002-11-19 19:39:46
    Temat: PZ w TPSA - jak przychodzi opisana faktura ?
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    złożyłem w TPSA dyspozycję pobierania kasy z ROR
    nie otrzymałem żadnej informacji, że bank odmówił, a dzisiaj otrzymałem
    fakturkę z napisem "Płatne GOTÓWKĄ"
    Pani w infolinii powiedziała, że w TPSA właśnie tak jest, że faktura
    przychodzi w takiej formie, a dopiero na następnej fakturze będzie
    informacja, że poprzednia została opłacona przy pomocy PZ

    Jak to jest w praktyce ?

    Jeśli czyta to ktoś z TPSA to mam bardzo dobry pomysł
    Nakażcie pracownikom infolinii skorzystanie z PZ - przynajmniej będą umieli
    odpowiadać na pytania praktyczne, bo teoria z pewnością znacząco rozmija się
    z praktyką

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-11-19 20:14:18
    Temat: Re: PZ w TPSA - jak przychodzi opisana faktura ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ja mam na Fakturze napisane Platnosc Direct Debit. Moze w przyszlym
    miesiacu bedziesz tak mial?

  • 3. Data: 2002-11-19 20:50:06
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Pani w infolinii powiedziała, że w TPSA właśnie tak jest, że faktura
    > przychodzi w takiej formie, a dopiero na następnej fakturze będzie
    > informacja, że poprzednia została opłacona przy pomocy PZ

    niestety tpsa to moloch - jak zlikwidowalem 1 linie telefoniczna, to pzez 4
    miesiace otrzymywalem jeszcze rachunki - mimo kazdorazowej reklamacji :(
    dobrze ze nie bylo pz :-)

  • 4. Data: 2002-11-20 07:25:37
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl>

    U mnie na fakturach jest "Polecenie zapłaty".
    Od przesłania upoważnienia do jego załatwienia minęło chyba 4 miesiące.
    Sprawdź w banku, czy Twoja dyspozycja wpłynęła z TP i czy została
    zarejestrowana w systemie bankowym.

    JarekB

  • 5. Data: 2002-11-20 10:05:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Sprawdź w banku, czy Twoja dyspozycja wpłynęła z TP i czy została
    > zarejestrowana w systemie bankowym.

    W Multi to jest fajne - bo przychodzi do domu listem potwierdzenie :)

  • 6. Data: 2002-11-24 16:43:46
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > Jak to jest w praktyce ?

    Jak kilka lat temu TPSA sciagala mi kase z konta w Pekao SA, to na fakturze
    pisali: Platne Pekao SA 501132-... Niestety po likwidacji rachunku w Pekao
    SA faktury dalej przychodzily tak opisane i mozna je bylo placic jedynie w
    okienkach Pekao SA (poczta nie chciala stemplowac tych faktur, na szczescie
    na poczcie mozna bylo wtedy odebrac taki uzupelniajacy druczek i wypelnic
    samemu). TPSA powiedziala, ze moze zmienic ten napis na fakturze jedynie
    wtedy, kiedy Pekao SA sie do niej o to zwroci, Pekao SA natomiast mowilo, ze
    sie nie zwroci, bo przeciez zlikwidowal Pan rachunek i my juz TPSA nic nie
    placimy, wiec sami sie powinni zorientowac.

    Zycze wytwalosci. Grzegorz