  • 1. Data: 2002-11-19 22:50:20
    Temat: Przelew via net - pytanie
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Jesli teraz utworze przelew (23:47) w ktoryms z bankow z obsluga netowa to
    czy:
    a. zostanie od niezrealizowany i odrzucony
    b. zostanie on zrealizowany jak najszybciej (w tym przypadku jutro rano)

    interesuje mnie glownie BPH Sezam, ale IMO wieksosc bankow zachowa sie
    podobine...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-11-19 23:00:08
    Temat: Re: Przelew via net - pytanie
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aref6u$pp9$1@news.tpi.pl, Baton wrote:
> [...]
    > rano)
    >
    > interesuje mnie glownie BPH Sezam, ale IMO wieksosc bankow zachowa sie

    Niekoniecznie tak samo, ale generalnie to zaczekaj do 0:00 albo zleć na
    jutro, to nie stracisz odsetek za 1 dzień.

  • 3. Data: 2002-11-19 23:01:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a. zostanie od niezrealizowany i odrzucony
    > b. zostanie on zrealizowany jak najszybciej (w tym przypadku jutro
    rano)

    IMO w systemie bedzie ze zostal wykonany dzisiaj, a zostanie wyslany
    pierwsza sesja jutro (hm odpisujac to jakos sie czas pomieszal).
    Nie powinien byc natomiast odrzucony - bo z jakiej racji.

  • 4. Data: 2002-11-19 23:06:29
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Baton <k...@p...fm> napisał(a):

    > Jesli teraz utworze przelew (23:47) w ktoryms z bankow z obsluga netowa to
    > czy:
    > a. zostanie od niezrealizowany i odrzucony

    A to niby dlaczego, że póżna pora :)) ... hmm ...w sumie masz racje dobrze
    wychowani ludzie załatwiają takie sprawy przed 22 ;))
    no ale serio odrzuci jak nie będziesz miał kasy na koncie w odpowiedniej
    ilości a tak to przyjmie i zależnie od banku pozwoli jeszcze odwołać (np.
    jutro o 2:00, przed godzina realizacji (a tak będzie komunikat
    np. "oczekujący na realizację".)

    > b. zostanie on zrealizowany jak najszybciej (w tym przypadku jutro rano)

    właśnie tak, pierwszą sesja elixiru którą obsługuje twój bank

    > interesuje mnie glownie BPH Sezam, ale IMO wieksosc bankow zachowa sie
    > podobine...

    Nie mam doświadzceń w bph ale napisałem na podstawie mBanku i bzwbk (chociaż
    w nim to godzina graniczą jest chyba 00:00)

    Pozdr.
    Sark

  • 5. Data: 2002-11-21 10:07:39
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > IMO w systemie bedzie ze zostal wykonany dzisiaj, a zostanie wyslany
    > pierwsza sesja jutro (hm odpisujac to jakos sie czas pomieszal).
    > Nie powinien byc natomiast odrzucony - bo z jakiej racji.

    to zalezy do ktorej system bankowy przyjmuje zlecenia, akurat w BPHPBK
    chyba do godziny 18, wydaje mi sie ze po tej godzinie zlecenia
    sa ksiegowane nastepnego dnia