  • 1. Data: 2013-10-04 00:45:38
    Temat: transakcje z ryanaira
    Od: Ra <r...@n...tu>

    Może ktoś jest tutaj bardziej biegły w temacie latania

    15.07 zakup biletów ryanair z polski do sztockholmu 59zł w pln

    15.07 zakup biletów sztokholm polska w sek. Zaksięgowana kwota 118 SEK /
    57zł na wyciągu 17.07

    31.08 to dzień wylotu ściągnięte 3 euro

    Jakiś pomysł za co ? sensowny kontakt z tą firmą jest niemożliwy więc
    myślę o złożeniu reklamacji

  • 2. Data: 2013-10-04 17:19:08
    Temat: Re: transakcje z ryanaira
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 00:45:38 +0200, Ra napisał(a):

> [...]
    > 57zł na wyciągu 17.07
    >
    > 31.08 to dzień wylotu ściągnięte 3 euro
    >
    > Jakiś pomysł za co ? sensowny kontakt z tą firmą jest niemożliwy więc

    A jak kupowałeś to nie dałeś się podjeść i wpakować w jakieś ich
    drakońskie 'przeliczniki by ryan'? Albo jak robiłeś odprawę to nic przy
    okazji nie kupiłeś jakiegoś sms przypominającego czy coś ;)
    Ja unikam ich jak ognia i jakby tak więcej ludzi zrobiło to może by się w
    końcu opamiętali. Kupienie biletu przez www i odprawa online to niezłe
    wyzwanie żeby się przez to przebić i nic nie kupić, podczas lotu to samo
    - jedne wielkie zakupy.
    Oczywiście jeżeli jesteś pewnie że nic nie kupiłeś to reklamacja w banku
    co to za dodatkowe 3 euro.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2013-10-04 17:55:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > A jak kupowałeś to nie dałeś się podjeść i wpakować w jakieś ich
    > drakońskie 'przeliczniki by ryan'? Albo jak robiłeś odprawę to nic przy
    [...]

    Co ta linia wyprawia to się w głowie nie mieści.

    Problem być może wynika z tego, że pomimo podania ceny w PLN jeśli nie
    wyklikamy (odznaczymy), że zgadzamy się na "gwarantowane kursy walutowe
    Ryanair", karta jest obciążana w EUR i mamy dwukrotne przewalutowanie.
    Dotyczy to chyba tylko kart Visa (i to nie wszystkich).

    Oczywiście jest to nieprawidłowość i szybko im tego najprawdopodobniej
    zabronią. Ale co zajebią ludziom to ich.

    Innego pomysłu nie mam, a i ten jest nienajlepszy, skoro to dokładnie 3,00
    EUR.

  • 4. Data: 2013-10-05 00:15:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ra" <r...@n...tu> wrote in message news:l2ks2l$d57$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > 31.08 to dzień wylotu ściągnięte 3 euro
    > Jakiś pomysł za co ? sensowny kontakt z tą firmą jest niemożliwy więc myślę o

    do smsow nie pasuje, ale moze
    Travel Insurance PLUS 2.99 EUR?

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2013-10-05 10:18:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 17:55:47 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Co ta linia wyprawia to się w głowie nie mieści.

    No to fakt. Jak ostatnio komuś kupiłem bilet i robiłem też mu odprawę
    online to przy 3 czy 4 planszy zwątpiłem czy ja rzeczywiście robię
    odprawę online czy zakupy ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2013-10-05 13:37:13
    Od: Ra <r...@n...tu>

    W dniu 2013-10-05 00:15, m4rkiz pisze:
    > "Ra" <r...@n...tu> wrote in message
    >
    > do smsow nie pasuje, ale moze
    > Travel Insurance PLUS 2.99 EUR?

    starałem się unikać ubezpieczeń, po za tym na meila by mi przyszło
    jakieś potwierdzenie chyba
    złoże reklamacje w polbanku będę miał okazję przećwiczyć czy zostać w
    raiffeisen dalej czy nie

  • 7. Data: 2013-10-05 20:13:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 13:37:13 +0200, Ra napisał(a):

    > starałem się unikać ubezpieczeń, po za tym na meila by mi przyszło
    > jakieś potwierdzenie chyba złoże reklamacje w polbanku będę miał okazję
    > przećwiczyć czy zostać w raiffeisen dalej czy nie

    Pod względem rozpatrywania reklamacji, to muszę przyznać że Polbank
    spisuje się całkiem nieźle. W miarę szybko im to idzie, trzymają się
    bezwzględnie terminów etc. No wynik sprawy to wiadomo już zależy jak
    leży ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-10-06 07:15:34
    Od: em <e...@g...com>

    Może to coś wniesie do sprawy:
    http://www.mlecznepodroze.pl/2013/08/25/drozsze-bile
    ty-w-ryanair-uwaga-na-podwojne-przewalutowanie/

    http://www.fly4free.pl/podwojne-przewalutowanie-w-ry
    anair-linia-oskarza-vise-visa-linie-a-uokik-radzi/

  • 9. Data: 2013-10-06 08:22:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 22:15:34 -0700, em napisał(a):

    > Może to coś wniesie do sprawy:
> [...]

    Czyli jak nic to kolejne sztuczka ryana aby pociągnąć klientów po
    kieszeni. Wiem, że mają tanie bilety i dużo ciekawych połączeń ale radzę
    unikać jak ognia, bo wcale tacy tani nie są ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2013-10-06 11:08:25
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2013-10-06 08:22, xbartx pisze:
    > Czyli jak nic to kolejne sztuczka ryana aby pociągnąć klientów po
    > kieszeni. Wiem, że mają tanie bilety i dużo ciekawych połączeń ale radzę
    > unikać jak ognia, bo wcale tacy tani nie są ;)

    Ryanair? Nie dla idiotów ;)
    Trzeba być naprawdę czujnym, by nie wpakować się w dodatkowe koszty.
    Dawno nie kupowałem u nich i jak wczoraj robiłem komuś odprawę on line
    to przeraziła mnie ilość pułapek przez jakie trzeba było przebrnąć by
    nie dopłacić do interesu :) Kiedyś wystarczyła rezygnacja z
    ubezpieczenia, ciekawe co jeszcze wymyślą :)