  • 1. Data: 2013-10-04 08:33:39
    Temat: Dobre Konto Mille wykastrowane od Nowego Roku 2014
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    <http://samcik.blox.pl/2013/10/Smutny-koniec-balu-Ba
    nk-Millennium-nie-bedzie-juz.html>

    Samcik podaje, że nie będzie już money-back po Nowym Roku,
    ja (pewnie tak jak większość na grugpie) swoje już zamknąłem jak
    pokapowali się z cashbackiem, ale może jeszcze ktoś korzysta

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-10-04 08:52:12
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 4 października 2013 08:33:39 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    >
    > ja (pewnie tak jak większość na grugpie) swoje już zamknąłem jak
    >
    > pokapowali się z cashbackiem, ale może jeszcze ktoś korzysta

    Sporadycznie korzystałem do tankowań, a także z debetówki do k-ta internetowego (1%
    MB). Od nowego roku opłata 4,99 PLN/m-c i kasacja MB. Do likwidacji

  • 3. Data: 2013-10-04 09:44:00
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2013-10-04, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:

    > Samcik podaje, że nie będzie już money-back po Nowym Roku,

    Tu jest oficjalny list banku w tej sprawie:
    https://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/List
    _Dobre_Konto_Millene
    t_2115590.pdf

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2013-10-04 16:29:31
    Od: Adam Dudzik <a...@d...org.pl>

> [...]
    >
    > ja (pewnie tak jak większość na grugpie) swoje już zamknąłem jak
    >
    > pokapowali się z cashbackiem, ale może jeszcze ktoś korzysta

    No to do kasacji.

  • 5. Data: 2013-10-04 21:58:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to do kasacji.

    bo nic nie może przecież wiecznie trwać...

    ps
    dobrze chociaż, że akcje tego banku ładnie idą w górę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-10-08 23:09:21
    Od: m...@g...com

    no ja też likwiduję ....

  • 7. Data: 2013-10-11 21:43:22
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 08:33:39 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > Samcik podaje, że nie będzie już money-back po Nowym Roku,
    > ja (pewnie tak jak większość na grugpie) swoje już zamknąłem jak
    > pokapowali się z cashbackiem, ale może jeszcze ktoś korzysta

    A ja wciąż mam tam kartę. Gdzie teraz można mieć darmowe konto z kartą z
    rozsądnym money-backiem?