  • 1. Data: 2013-10-04 13:35:07
    Temat: Getin Online i jakieś nowe lokaty? Bo znowu wydzwaniają ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Ktoś się tym interesował? Jakieś nowe lokaty mają? Bo znowu dzwonią, że
    w ofercie są lokaty od 3,5 do 7,5% (na WWW widzę, że te 7,5% to
    powiązane z jakimś rachunkiem, czy czymś). Podobno te super atrakcyjne
    to do 9 października są i niby tylko dla stałych klientów. Chcą, żebym
    do HomeBrokera się wybrał na spotkanie, ale ostatnio nie mam czasu łazić
    na żadne tego typu spotkania. Ma ktoś może jakieś informacje co oferują
    stałym klientom nowego? RobertS?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-10-04 19:52:11
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Jak zwykle kit wciskają (ja byłem miesiąc temu). Czyli musisz a to konto założyć, a
    to coś długoooooo terminowego (polisolokata itp)

  • 3. Data: 2013-10-04 22:11:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > do HomeBrokera się wybrał na spotkanie, ale ostatnio nie mam czasu łazić
    > na żadne tego typu spotkania. Ma ktoś może jakieś informacje co oferują

    1. lokaty w GO/OO oferowane tylko w HB
    oprocentowanie od 9,6% (do 10.000 zł) do 3,85% (do 250.000 zł)
    oprocentowanie degresywne (im wyższa kwota tym niższy %)

    do tego konto bez obowiązkowych wpływów, ale aby za nie nie płacić
    musisz wykonać 5 transakcji bezgotówkowych kartą w miesiącu (kwota
    nieistotna)
    jest to lokata na 6 m-cy, po jej okresie można konto (bez kosztów) zamknąć

    ww. to oferta dla zbywców, ale warunek ten nie jest weryfikowany
    (wcześniej była dostępna podobna oferta, ale dla kupujących nieruchomość)

    2. są też standardowe lokaty (dostępne również w GO/OO), ale tutaj w
    zamian za 7,25 lub 9,25% na lokacie na 3 m-ce (max 10.000 zł) trzeba się
    zobowiązań do korzystania z konta przez 3 lata..."sens" korzystania z
    tego rozwiązania był już na grupie omawiany

    3. oraz lokaty powiązane z 10-letnimi PSO, wtedy można negocjować
    oprocentowanie nawet do kilkunastu %, ale w zamian za systematyczne
    oszczędzanie, było już kiedyś na grupie

    sens ma skorzystanie jedynie z tej pierwszej opcji, bo po 6 m-cach można
    zakończyć lokatę i zamknąć konto, a pozostałe...no sami widzicie

    oferta jedynie dla tych, którzy NIE mają dwóch kont (GO i OO), bo jak
    ktoś ma już obydwa to z oferty nie da rady skorzystać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-10-05 17:36:59
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2013 22:11:40 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    >
    > oferta jedynie dla tych, którzy NIE mają dwóch kont (GO i OO), bo jak
    > ktoś ma już obydwa to z oferty nie da rady skorzystać

    Już we wcześniejszym wątku prosiłem o wrzucenie regulaminów i tabeli pierwszej opcji
    gdzieś na jakiś serwer. Mógłbyś, bo pisałeś, że masz?

  • 5. Data: 2013-10-06 21:06:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Już we wcześniejszym wątku prosiłem o wrzucenie regulaminów i tabeli pierwszej
    opcji gdzieś na jakiś serwer. Mógłbyś, bo pisałeś, że masz?

    szczerze?

    po tym jak się naczytałem jakim to jestem spamerem i naganiaczem
    zwyczajnie to olałem...

    napisz na priva to prześlę regulaminy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-10-07 01:05:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-10-04 22:11, RobertS pisze:

> [...]
    >
    > ww. to oferta dla zbywców, ale warunek ten nie jest weryfikowany
    > (wcześniej była dostępna podobna oferta, ale dla kupujących nieruchomość)

    (...)

> [...]
    >
    > oferta jedynie dla tych, którzy NIE mają dwóch kont (GO i OO), bo jak
    > ktoś ma już obydwa to z oferty nie da rady skorzystać

    Dziękuję za informację. W takim razie sobie daruję. Przekroczyłem już
    masę krytyczną dla rachunków bankowych. Niektóre polikwidowałem i teraz
    mam w miarę sensowny constans. Nie chce mi się bawić w hocki-klocki z
    zakładaniem, pilnowaniem operacji, likwidowaniem. Przynajmniej wiem żeby
    się nie fatygować do HB nadaremno.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2013-10-09 21:48:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mam w miarę sensowny constans. Nie chce mi się bawić w hocki-klocki z
    > zakładaniem, pilnowaniem operacji, likwidowaniem. Przynajmniej wiem żeby

    plus jest taki, że po zakończeniu lokaty można konto zamknąć a nie tak
    jak przy ofercie standardowej np. lokata na 10kzł na 3 m-ce na 7.25% w
    zamian za korzystanie z ror-u przez 3 lata

    fakt jest jednak taki, że jak ktoś NIE chce skorzystać z usług
    dodatkowych (min. to konto) to lepszą lokatę założy w necie niż w
    HB/OF/TC...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2013-10-10 12:10:37
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 października 2013 21:06:24 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > napisz na priva to prześlę regulaminy

    Chciałbym, ale nie mam do Ciebie maila... Wyślij więc na mój: pws (małpa) onet (.) pl

  • 9. Data: 2013-10-10 21:50:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-10 12:10, pws pisze:

    > Chciałbym, ale nie mam do Ciebie maila... Wyślij więc na mój: pws (małpa) onet (.)
    pl

    musisz z mojego adresu, który widać na grupie, usunąć iksy...ale jutro
    Ci prześlę, nie ma problemu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-10-11 11:51:03
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 21:50:32 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > musisz z mojego adresu, który widać na grupie, usunąć iksy...
    Ale ja twojego adresu nie widzę, tylko nick RobertS, bo piszę/czytam przez
    przeglądarkę.

    ale jutro
    > Ci prześlę, nie ma problemu
    Dzięki.