  • 1. Data: 2004-08-03 10:19:05
    Temat: kredyt mieszkaniowy w PKO BP skarga
    Od: "K.Z." <k...@k...wirt.pl>

    Ostrzegam przed kredytami mieszkaniowymi w PKO BP. Chyba, że masz sporo czasu,
    końskie zdrowie i anielską cierpliwość....
    Corpus Delicti: Odpis ze skargi do PKO BP
    ================

    pragnę złożyć skargę na kompetencje Państwa pracowników w I oddziale w Gdyni
    oraz postępowanie pani Bxxxxxx Kxxxxxxxx IV o/Gdynia. Moja skarga dotyczy
    rozpatrywania kredytów mieszkaniowych.
    Mając u państwa od dłuższego czasu rachunek osobisty, korzystając w
    międzyczasie z kredytów gotówkowych oraz karty kredytowej, byłam bardzo
    zadowolona z wyboru banku. W najbliższym czasie kupuję wraz z bratem mieszkanie
    i namówiłam go na kredyt mieszkaniowy właśnie u Państwa.
    Niestety, była to bardzo błędna decyzja. Z przykrością odnotowałam, że poziom
    kompetencji i rzetelność informacji uzyskiwanych u Państwa pracowników
    pozostawiają wiele do życzenia, zaś najbardziej przykrym doświadczeniem był
    kontakt telefoniczny z panią Kxxxxxxxx. Obawiam się, że nie odważę się więcej
    korzystać z Państwa usług tam, gdzie istotny jest czas.

    Zbieranie dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku rozpoczęłam już w połowie
    lipca, konsultując się z pracownikami obsługi kredytów mieszkaniowych I
    o/Gdynia. Nie jestem w stanie ocenić, ile nerwów, zdrowia oraz zmarnowanego
    czasu mnie to kosztowało: kilka razy przychodziłam z kompletem (jak mi się
    wydawało) dokumentów, po czym dowiadywałam się, że jeszcze coś trzeba
    uzupełnić. Znowu przychodziłam z uzupełnioną teczką- i znowu czegoś było za
    mało, znowu kolejne bieganie po bankach, urzędach, kolejne dni urlopu w pracy.
    Wniosek udało mi się złożyc rano, w sobotę 24 lipca. Ze względu na to, że spore
    opóźnienie powodowały niekompletne informacje uzyskiwane w placówce, zgodzono
    się na nadanie wnioskowi statusu 'PILNY' i upewniono mnie, że rozptarzony
    będzie w bieżącym tygodniu (do 30 lipca). Dziś dowiedziałam się, że data
    przyjęcia to 26lipca, a rozpatrzenie wniosku nie nastąpi wcześniej niż do 7go
    sierpnia. Gdyby poinformowano mnie o tym wcześniej, nie składałabym tego
    wniosku.

    W dniu dzisiejszym uzyskałam kontakt z panią Bxxxxxx Kxxxxxxxx (IV o/Gdynia), z
    którą rozmowa okazała się pasmem niegrzeczności, irytacji i nieporozumień. Moje
    dążenie było, aby dowiedzieć się, jaki maksymalny czas muszę przewidywać na
    otrzymanie wnioskowanej kwoty. Pani Kxxxxxxxx nie tylko nie chciała mi nic
    wyjaśniać, nie tylko na moje uporczywe pytania (dzięki Państwa pracownikom mam
    bardzo krytyczną sytuację z developerem który grozi zerwaniem umowy)
    odpowiadała opryskliwie, ale na koniec rozmowy gdy spytałam, czy procedura
    wypłaty może się przedłużyć ze względu na czyjkolwiek urlop (po takic
    przejściach nie wiem, co jeszcze muszę brać pod uwagę!) RZUCIŁA SŁUCHAWKĄ.

    Myślę, że powinniście Państwo zweryfikować sposób obsługi klienta. To, że nie
    jestem klientem kluczowym, nie powinno upoważniać pracowników do lekceważenia
    mnie, zwłaszcza w taki sposób. Zadają sobie pytanie- kogo stać na ryzyko
    takiego podejścia banku? Obawiam się, że zaciąganie u Państwa pozornie bardzo
    korzystnego kredytu może się okazać bardzo drogie, i każdemu będę to odradzać.

    K. Zaleska, Gdynia

  • 2. Data: 2004-08-03 10:23:27
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w PKO BP skarga
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <k...@k...wirt.pl>
    napisał w wiadomości news:7f7b.000004ea.410f6699@newsgate.onet.pl:
> [...]
    > Corpus Delicti: Odpis ze skargi do PKO BP
    > ================
    >
    > pragnę złożyć skargę na kompetencje .....

    chyba należy utworzyć podgrupę
    pl.biznes.banki.skargi :)

    albo
    pl.biznes.banki.listyotwartedobankow

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-03 11:03:21
    Temat: Skargi (bylo: kredyt mieszkaniowy w PKO BP skarga)
    Od: "Sławek Mróz" <s...@w...pl>

    > chyba należy utworzyć podgrupę
    > pl.biznes.banki.skargi :)
    >
    > albo
    > pl.biznes.banki.listyotwartedobankow

    Przydalaby sie:-)

    Zwlaszcza dla klientow e-PKO przeniesionych do Inteligo!
    Osobiscie, po wszystkich przejsciach, nie mam juz nawet sily pisac skargi:-(

    Pozdr
    Slawek

  • 4. Data: 2004-08-03 13:52:01
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 3 Aug 2004 12:23:27 +0200, plusz naskrobał(a):

    > chyba należy utworzyć podgrupę
    > pl.biznes.banki.skargi :)

    w dalszym ciągnu nie wiem co cie bawi.. :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-08-03 14:15:17
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Osobiscie, po wszystkich przejsciach, nie mam juz nawet sily pisac
    skargi:-(

    Nie martw się inne banki działają niewiele lepiej (jesli nie gorzej).

    Mam kredyt mieszk. w BPH.
    Poniewaz stopy proc. rosną, postanowilem nadpłacić troche kapitalu
    (kilkanaście tysięcy) składając stosowne oświadczenie o zmniejszeniu rat
    kapitalowo-odsetkowych z zachowaniem okresu spłaty.
    Minęły 24 dni i nie mam dalej aneksu do umowy a Pani w Banku mowi, ze nie
    mogę nadpłacić kapitału w okresie karencji (mam 12 miesiecy karencji w
    splacie kapitalu) a bank nie pobrał z mojego RORu odsetek od kredytu.

    Zaczekam jeszcze klika dni i wtedy ich potraktuję odpowiednio .....

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-08-04 07:23:32
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    JerzyR wrote:

> [...]
    > mogę nadpłacić kapitału w okresie karencji (mam 12 miesiecy karencji w
    > splacie kapitalu) a bank nie pobrał z mojego RORu odsetek od kredytu.

    A na pewno Twoja umowa kredytowa pozwala na taka nadplate kapitalu w
    okresie karencji?

    > Zaczekam jeszcze klika dni i wtedy ich potraktuję odpowiednio .....

    Czyli jak, pojdziesz i kogos pobijesz?

    Pozdr.
    JD

  • 7. Data: 2004-08-04 08:46:34
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Jarek Dukat wrote:

    > Czyli jak, pojdziesz i kogos pobijesz?

    w tym kraju to mogloby nawet zadziialac

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie