  • 1. Data: 2004-08-03 09:32:49
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Planuje zakup mieszkania w granicach 70tys i skredytować (100%
    inwestycji, ewentualnie 95%) i mam do wyboru 3 oferty :
    - millenium
    - bph
    - multibank

    I moja prosba o informacje od osob korzystajach z tych ofert
    (plusy/minusy) lub jakies porownanie. Interesuja mnie takie sprawy jak
    jakos obslugi klienta, mozliwosc odstepstw od regulaminu, mozliwosc
    negocjacji, kontrola kredytu przez www. Kwestia www to pdejrzewam ze
    najlepsza w multibanku, bo mam tam konto MY wraz z duzym limitem i
    chwale sobie, nie wiem tylko jaka jest szansa uzyskania kredytu bez
    wymaganej 5% wplaty wlasnej (chcialbym tego uniknac).

    Z gory dzieki za odpowiedzi.