eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Ten filmik dał mi bardzo dużo do myślenia. Goniąc za pieniądzem, karierą zapominamy o najbardziej prozaiczych potrzebach....

  • 1. Data: 2004-08-03 09:11:28
    Temat: Ten filmik dał mi bardzo dużo do myślenia. Goniąc za pieniądzem, karierą zapominamy o najbardziej prozaiczych potrzebach....
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Sprawdźcie sami http://skrypty.us/filmiki/

    --
    WWWojtas

  • 2. Data: 2004-08-03 18:44:10
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    > Sprawdźcie sami http://skrypty.us/filmiki/

    Hmmm, kolega albo go nie zrozumiał, albo sie nabija ... :)

  • 3. Data: 2004-08-04 09:43:57
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    na ile grup go posłałeś?
    to lekka przesada

    PLONK za spamowanie

    Daniel
    "Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."

  • 4. Data: 2004-08-04 10:35:43
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Pasterz" <t...@o...pl> napisała:

    >Hmmm, kolega albo go nie zrozumiał, albo sie nabija ... :)
    Ani to, ani to. Po prostu spamuje (wysłał na różne grupy próbując się
    wstrzelić z tematem postu w tematykę grupy :-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")