  • 1. Data: 2004-08-03 08:33:13
    Temat: ING BSK - kolejna KK gratis
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    Tym razem MC ;-)

    http://www.ing.pl/u235/navi/110185/doc/67444/docnavi
    /111040

    walka o klientow trwa ;-)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-08-03 09:12:05
    Temat: Re: ING BSK - kolejna KK gratis
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > Tym razem MC ;-)
    >
    > http://www.ing.pl/u235/navi/110185/doc/67444/docnavi
    /111040

    > walka o klientow trwa ;-)

    co z takiej karty, jak operacji nie zobacze w ing-online
    pytalem ostatnio o kredytowa i nie widac
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-08-03 16:25:18
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > co z takiej karty, jak operacji nie zobacze w ing-online
    > pytalem ostatnio o kredytowa i nie widac

    Ja jakos musze zyc z KK BPH nie majac dostepu przez net (nie bede im za to
    placil ;-))

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-08-03 17:00:53
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JaKi <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    napisał(a):
    $87g$...@a...news.tpi.pl...

    > Ja jakos musze zyc z KK BPH nie majac dostepu przez net (nie bede im za to
    > placil ;-))
    >
    > --
    > JaKi

    Ze mnie nie ściągają tych 3 złotych za dostęp do rachunku karty (mam w
    BePeHahaha tylko kartę), więc pewnie i Tobie się uda nie płacić..

  • 5. Data: 2004-08-03 17:47:34
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:ceogc5$22c$1@inews.gazeta.pl...

    > Ze mnie nie ściągają tych 3 złotych za dostęp do rachunku karty (mam w
    > BePeHahaha tylko kartę), więc pewnie i Tobie się uda nie płacić..

    Oni to ze mnie 50 PLN sciagneli, tylko dlatego ze pieniadze wplynely na ich
    konto 1 dzien pozniej ;-) Nie wierze w ich dobroc ;-)))

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-08-03 18:50:57
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał(a):

    > Oni to ze mnie 50 PLN sciagneli, tylko dlatego ze pieniadze wplynely na ich
    > konto 1 dzien pozniej ;-) Nie wierze w ich dobroc ;-)))
    >
    > --
    > JaKi

    no tak, ale co 50 zł to nie 3 zł. Takiej prowizji (pierwszej wymienionej)
    żaden bank nie odpuści.
    A ja radzę spróbuj, jak Cię obrobią na te 3 złocisze to możesz zrezygnować.
    W tabeli mogą mieć taką prowizję, ale może być ona martwa. Mnie też to
    ciekawi dlaczego ode mnie nie chcą kasy za obsługę.

  • 7. Data: 2004-08-03 20:04:06
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:ceomqh$qbq$1@inews.gazeta.pl...

    > no tak, ale co 50 zł to nie 3 zł. Takiej prowizji (pierwszej wymienionej)
    > żaden bank nie odpuści.

    Citi rezygnuje ;-) Mozna na nich psioczyc, ale obsluga kart i wspolpraca z
    nimi na poziomie KK jest swietna.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-08-03 20:29:09
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał(a):

    > Citi rezygnuje ;-) Mozna na nich psioczyc, ale obsluga kart i wspolpraca z
    > nimi na poziomie KK jest swietna.
    >
    > --
    > JaKi

    No proszę... od kiedy Citek taki miłosierny? :) Niech okażą jeszcze większą
    swoją wspaniałomyślość i pobiją ING w o%owaniu na kartach. Nie mam nic
    przeciwko 16% :)

  • 9. Data: 2004-08-03 20:34:08
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:ceosik$koe$1@inews.gazeta.pl...

    > No proszę... od kiedy Citek taki miłosierny? :) Niech okażą jeszcze
    większą
    > swoją wspaniałomyślość i pobiją ING w o%owaniu na kartach. Nie mam nic
    > przeciwko 16% :)

    Nie wiem - raz mamie się pomieszały płątności i nie spłaciła swojej KK i po
    rozmowie z CitiKonsultantem, na karte zostaly zwrocone wsyztskie oplaty. Na
    poczatku sam CitiKonsultatnt dzwonil z pytaniem co sie stalo ze karta nie
    zostala splacona ;-)

    Ja mialem (z ich winy) problemy z DD z konta. Tez zwrocili wsyztskie pobrane
    oplaty ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-08-05 17:40:46
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Od 3 dni wstrzyman jest wydawanie KK VC. Wiec aktualnie mozna sie ubiegac
    jedynie o darmowego MC.

    --
    JaKi