  • 1. Data: 2005-03-09 18:01:25
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "pik" <a...@g...pl>

    Witam,
    Chce budowac dom, wg. wstepnego kosztorysu mam ok 2/3 pieniedzy, na reszte
    chce zaciagnac kredyt.

    Podpowiedcie mi gdzie najlepiej i w jakiej walucie ? :)

    interesuje mnie kwota 100.000 zl
    na 25 lat
    przy dochodach 3.000 netto
    rodzina 2+1 (2*26lat + 1*1,5roczku)

    I czy wogole mamy szanse na taki kredyt ?

  • 2. Data: 2005-03-11 14:01:29
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "pik" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy dochodach 3.000 netto
    > rodzina 2+1 (2*26lat + 1*1,5roczku)
    >
    > I czy wogole mamy szanse na taki kredyt ?

    co do szans,to nie wiem,ale polecam GE money Bank-nie maja zadnych oplat ani
    prowizji,dodatkowo teraz ma byc jakas promocja,ze niepalcisz odsetek od 10
    procent kredytu do konca splaty.....
    http://www.gemoneybank.pl/GECB_CMS/web/content/Produ
    ctOffer/Kredyty_hipoteczne/Kredyty_hipoteczne.jsp?an
    chorid=setanchor8
    pzdr
    P.

  • 3. Data: 2005-03-11 14:05:39
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    i jeszcze tu
    http://www.gemoneybank.pl/GECB_CMS/web/content/Produ
    ctOffer/Kredyty_hipoteczne/Promotion/10percent.jsp