  • 1. Data: 2005-03-09 14:54:18
    Temat: allpay
    Od: "Robert. C" <r...@o...pl>

    czesc, zamierzam skorzystac z ktoregos z polskich serwisow platnosci
    online. po wstepnej weryfikacji moj wybor padl na allpay.pl - z tego,
    co sie orientuje maja najlepsze zabezpieczenia i jako jedyni
    ubezpieczaja transakcje uzytkowanikow na 1.000.000 zl.
    pytanie - ktos z Was korzystal z tego serwisu lub jest jego
    uzytkownikiem?

    pozdrowienia, robert

  • 2. Data: 2005-03-09 15:58:43
    Temat: Re: allpay
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Na merytorium.pl czytalem narzekania kilku osob, ktore uzywaja AllPay'a

    --
    Jelcyn
    jelcyn malpa hat kropa pe el

  • 3. Data: 2005-03-09 16:28:11
    Od: "aTomek" <c...@v...pl>

    Uzywam od ponad roku, nie narzekam. Mam przynajmniej pewnosc, ze mi nikt kasy z
    karty nie sciagnie, bo maja bardzo dobre zabezpieczenia.
    aTomek

  • 4. Data: 2005-03-09 22:16:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 9 Mar 2005 17:28:11 +0100, "aTomek" <c...@v...pl> wrote:

    >Uzywam od ponad roku, nie narzekam. Mam przynajmniej pewnosc, ze mi nikt kasy z

    czekaj, nie łapię. Jakie znaczenie ma _Twoja_ KK w kontekście
    współpracy z firmą akceptującą karty i przelewającą Ci kasę na
    rachunek?

    >karty nie sciagnie, bo maja bardzo dobre zabezpieczenia.

    a jakie?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-03-10 08:00:14
    Od: "Wojtek" <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert. C" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczaja transakcje uzytkowanikow na 1.000.000 zl.
    > pytanie - ktos z Was korzystal z tego serwisu lub jest jego

    Ja korzystam. Bardzo sobie chwalę, a moi klienci to, że nie muszą sie rejestrować jak
    w konkurencyjnych serwisach.

    --
    WWWojtas

  • 6. Data: 2005-03-10 11:47:58
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Wojtek" <omeganet__B-E_Z@S-P_AMu__poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    Ja korzystam. Bardzo sobie chwalę, a moi klienci to, że nie muszą sie
    rejestrować jak w konkurencyjnych serwisach.

    mozna zapyac ? oni przymuja zaplaty tylko do stron www, ktore maja
    wymienione na swojej stronie ? czy tez do kazdego innego tez ? czy
    zagraniczne tez ?
    bo informacji u nich niewiele :-)

  • 7. Data: 2005-03-10 12:26:13
    Od: c...@v...pl

    > mozna zapyac ? oni przymuja zaplaty tylko do stron www, ktore maja
    > wymienione na swojej stronie ? czy tez do kazdego innego tez ? czy
    > zagraniczne tez ?
    > bo informacji u nich niewiele :-)

    przyjmuja zaplaty za transakcje realizowane ogolnie w sieci, nie tylko przez
    strony jakie maja u siebie, do tego maja kilka uzytecznych uslug dostepnych
    juz po rejestracji. ja osobiscie nie korzystalem z platnosci zagranicznych,
    ale wiem ze maja i ze dzialaja w obie strony.
    aTomek