  • 1. Data: 2005-03-09 18:50:17
    Temat: Prośba o radę - stała stopa czy zmienna.
    Od: Marcin Jurczuk <m...@u...tkb.pl>

    Witam.
    Biorę kredyt hipoteczny na 5 lat.
    Mam do wyboru stałą stopę kredytu (WIBOR w dniu podpisania + marża)
    lub zmienną (zmienny WIBOR + marża banku).

    Na dzień dzisiejszy przy stałej stopie procentowej oprocentowanie
    jest lepsze o 1%.

    No i mam dylemat - kwota niewielka (20kPLN) okres też..

    Jakieś sugestie ?

  • 2. Data: 2005-03-09 20:11:03
    Temat: Re: Prośba o radę - stała stopa czy zmienna.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@u...tkb.pl> wrote:
    > Na dzień dzisiejszy przy stałej stopie procentowej oprocentowanie
    > jest lepsze o 1%.
    >
    > No i mam dylemat - kwota niewielka (20kPLN) okres też..
    >
    > Jakieś sugestie ?

    Jak moge sugerowac - stopy beda teraz spadaly. Inflacja bedzie niska.
    Wiec raczej zmienne - zwlaszcza, ze okres krotki

  • 3. Data: 2005-03-09 21:01:30
    Od: Marcin Jurczuk <m...@u...tkb.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Jak moge sugerowac - stopy beda teraz spadaly. Inflacja bedzie niska.
    > Wiec raczej zmienne - zwlaszcza, ze okres krotki

    To samo powiedziała mi kobieta w Banku. Pytanie czy nie pogorszy
    się jak wygrają wybory nasze "orły" ze speckomisji ...

  • 4. Data: 2005-03-09 21:33:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 09 Mar 2005 22:01:30 +0100, Marcin Jurczuk <m...@u...tkb.pl>
    wrote:

    >To samo powiedziała mi kobieta w Banku. Pytanie czy nie pogorszy
    >się jak wygrają wybory nasze "orły" ze speckomisji ...

    bank zaklada, ze nie. w innym przypadku nie oferowalby stalej stopy na
    5 lat :)

    G.