  • 1. Data: 2005-03-09 17:51:28
    Temat: Lokata negocjowana w Lukas Banku
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Z cyklu: Życie umysłowe banków dużych i małych

    Lokata roczna, z oprocentowaniem stałym, na kwotę powyżej 10000 złotych,
    zakładana przez internet - 6,2%.
    Lokata negocjowana (nie z człowiekiem, tylko przez sieć, automatycznie),
    roczna, na kwotę 50000 tysięcy złotych - 5,25%
    Bardzom się ubawił...

    --
    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 2. Data: 2005-03-09 18:05:33
    Temat: Re: Lokata negocjowana w Lukas Banku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote:
    > Bardzom się ubawił...

    znaaaane :) Od dawna tak maja :)

  • 3. Data: 2005-03-09 18:08:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > Z cyklu: Życie umysłowe banków dużych i małych

    Przez Ciebie oplułam monitor herbatą :-))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 4. Data: 2005-03-09 18:15:09
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > Przez Ciebie oplułam monitor herbatą :-))))

    Przepraszam, ciesząc się, że nie klawiaturę...

    --

    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 5. Data: 2005-03-09 19:01:46
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

> [...]
    > Lokata negocjowana (nie z człowiekiem, tylko przez sieć, automatycznie),
    > roczna, na kwotę 50000 tysięcy złotych - 5,25%

    Ja myślę, że przy kwocie 50 mln zł (50 tysięcy tysięcy) to śmiało możesz
    pójść do banku i zacząć negocjować osobiście. Od razu proś kerownika.

  • 6. Data: 2005-03-09 19:16:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja myślę, że przy kwocie 50 mln zł (50 tysięcy tysięcy) to śmiało
    > możesz pójść do banku i zacząć negocjować osobiście. Od razu proś
    > kerownika.

    A ja myślę, że kierownik to za mało. Może lepiej uderzyć do dyrektora ;-)))
    ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-03-09 19:19:48
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Ja myślę, że przy kwocie 50 mln zł (50 tysięcy tysięcy) to śmiało możesz
    > pójść do banku i zacząć negocjować osobiście. Od razu proś kerownika.

    Myślę, że gdybym miał 50 mln to bym się nie musiał fatygować osobiście,
    a już na pewno nie do Lukasa.
    To taki eksperyment był, teoretyczny cokolwiek ;-)

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 8. Data: 2005-03-09 19:24:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > A ja myślę, że kierownik to za mało. Może lepiej uderzyć do dyrektora ;-)))
    > ?

    E, tam. Zrzuciłbym się z paroma kolegami i byśmy tego Lukasa kupili,
    albo co ;-)

    --
    **** ****

  • 9. Data: 2005-03-09 19:30:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > E, tam. Zrzuciłbym się z paroma kolegami i byśmy tego Lukasa kupili,
    > albo co ;-)

    Yayco bank. Nawet ładnie brzmi :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-03-09 19:34:09