  • 1. Data: 2005-03-09 13:53:24
    Temat: Gdzie trzymać Euro?
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dzień dobry!
    Gdzie najlepiej trzymać Euro (ok. 3 tys.)? Szukam po różnych ofertach
    banków, ale może coś przegapiłem. Na razie mam w BPH rachunek walutowy
    a'vista, ale trochę mnie nie zadowala (kapitalizacja raz na rok, opłata
    za prowadzenie 5 zł/mies.), choć jest stosunkowo duży procent (1,2%
    rocznie).
    Moje wymagania:
    1) może być lokata, ale najwyżej na rok
    2) jak najmniejsze opłaty
    3) jak najwyższy procent ;)
    4) najlepiej coś w rodzaju OKO Banku Śląskiego
    Z powodów ideologicznych z góry odpadają PKO BP oraz Millenium, a także
    wspomniany Bank Śląski (mam tam już konto i nie chcę wszystkiego trzymać
    w jednym banku).
    W CitiBank jest jakaś T-Lokata 12 miesięcy na 1,8%, ale muszę mieć konto
    osobiste (5 zł/mies.), więc raczej nie chcę.
    Funduszami Inwestycyjnymi się jeszcze nie zajmowałem i boję się zacząć z
    taką dużą kwotą.
    Może macie jakieś propozycje?
    w.

  • 2. Data: 2005-03-09 13:54:40
    Temat: Re: Gdzie trzymać Euro?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Może macie jakieś propozycje?

    Jak nie OKO to zobacz w Multi - prowadzenie free, a teraz podwyzszyli
    oprocentowanie wkladow walutowych.

  • 3. Data: 2005-03-09 15:22:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer"
    > 4) najlepiej coś w rodzaju OKO Banku Śląskiego

    jest przeciez OKO w EUR - 1,6% a lokaty 12 mies 1,75%
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-03-09 15:26:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > jest przeciez OKO w EUR - 1,6% a lokaty 12 mies 1,75%

    cytat: "Z powodów ideologicznych z góry odpadają PKO BP oraz Millenium,

  • 5. Data: 2005-03-09 16:39:40
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    najepiej sprzedać - najmniej stracisz :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-03-09 20:30:19
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-09 17:39 :
    > najepiej sprzedać - najmniej stracisz :-)
    >
    > Pozdrawiam

    Czy ja wiem? Niedługo wybory ;)
    w.

    --
    Wolę mieć legalnego Windowsa
    niż kradzionego Linuksa

  • 7. Data: 2005-03-09 20:31:01
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-09 16:22 :
    > Użytkownik "Wojtek Szweicer"

    > jest przeciez OKO w EUR - 1,6% a lokaty 12 mies 1,75%
    > *** blad ***

    Tak, mam już OKO, ale w złotówkach, a nie chcę trzymać wszystkiego w
    jednym banku.
    w.

  • 8. Data: 2005-03-10 11:34:14
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Wojtek Szweicer napisał:

    > Czy ja wiem? Niedługo wybory ;)

    I wlasnie po nich moze sie zlotoweczka jeszcze bardziej umocnic ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos