  • 1. Data: 2004-03-25 17:27:35
    Temat: kredyt hipoteczny w bph - poszukuję osoby posiadającej kupon promocyjny
    Od: "alex" <a...@w...pl>

    Chętnie zostanę znajomym osoby, która ma kredyt w bphpbk i posiada do
    wykorzystania kupon promocyjny na kredyt hipoteczny:
    - dla siebie na obniżenie oprocentowania,
    - dla mnie na obniżenie prowizji,
    Proszę o kontakt.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-25 17:39:10
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Co konkretnie daje taki kupon, jakie korzysci? BPH proponuje obecnie
    oprocentowanie kredytu hipoteczno-mieszkaniowego na wibor + 2.2%
    przynajmniej tak mnie dzisiaj poinformowano. Do konca kwietnia jest niby
    promocja i opr. wynosi wibor + 2.0%. To chyba malo atrakcyjne warunki.Nizszy
    procent mozliwy dopiero pry udziale wlasnym ponad 40%... Pluem jest
    mozliwosc finansowania 100% inwestycji, ale trzeba zaplacic ubezpieczenie za
    5 pierwszych lat...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2004-03-25 18:57:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Baton <k...@p...fm> wrote:
> [...]
    > 40%... Pluem jest mozliwosc finansowania 100% inwestycji, ale trzeba
    > zaplacic ubezpieczenie za 5 pierwszych lat...

    A gdzie masz bardziej atrakcyjne?

  • 4. Data: 2004-03-25 19:30:20
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:c3va77$ncj$1@news.onet.pl...

    > A gdzie masz bardziej atrakcyjne?

    No niby daja wibor + 1.5% chyba wbk... ale glowy nie dam, a powyzej 40%
    wkladu wlasnego to nawet 1%... zorientowany w aktualnej ofercie bankow
    specjalnie nie jestem, ale wydaje mi sie ze marza w wysokosci 2.0% to
    sporo...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2004-03-26 16:09:07
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    > wkladu wlasnego to nawet 1%... zorientowany w aktualnej ofercie bankow
    > specjalnie nie jestem, ale wydaje mi sie ze marza w wysokosci 2.0% to

    ja mam w BPH oprocentowanie WIBOR6M+ 1% (udzial wlasny 50,1%!!)
    A skad dostac ten kupon i co by on mi dał (mam juz umowe)?

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-03-27 11:43:59
    Od: "Jontek" <???????@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "alex" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykorzystania kupon promocyjny na kredyt hipoteczny:
    > - dla siebie na obniżenie oprocentowania,

    ja mam kredyt w BPH w CHF marża 3 %

    jaki to kupon o co chodzi ?