  • 1. Data: 2004-03-25 15:36:31
    Temat: Bank Zachodni WBK help !!!
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    8 stycznia 2004 roku zamykałam konto w WBK BZ pani poprosiła mnie o
    uregulowanie wszelkich naleznosci (prowizji za prowadzenie konta)
    poniewaz konto ulega rozwiązaniu dopiero po ośmiu tygodniach i wszystko
    myslałam ze juz mam za sobą.
    8 marca 2004 otrzymałam pismo z informacją o niezwłocznym uzupełnieniu
    brakujacych środków.
    Po Wizycie w Banku okazlo sie iż w dniu 19 września 2002 r. wypłacałam z
    obcego bankomatu BPH PBK kwotę 200 zł. Obciazenie do WBK podobno
    przyszło dopiero w lutym 2004 roku z banku w ktorego bankomacie
    wyplacalam.
    Bank WBK BZ domaga sie odemnie zwrotu 200 zł oraz odsetek.

    Co w tym przypadku zrobić ? gdyż przez tak długi okres nie byłam
    informowana o tym problemie oraz przy zamykaniu konta takze nie
    otrzymalam takiej informacji.
    Skad mam wiedziec co było ponad rok temu i dlaczego to ja mam ponosić
    winę za istniejace niezgodnosci.?

    Pomóżcie, Dziekuje
    Gosia

  • 2. Data: 2004-03-25 21:59:55
    Temat: Re: Bank Zachodni WBK help !!!
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004 15:36:31 GMT, Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>
    wrote:

> [...]
    >wyplacalam.
    >Bank WBK BZ domaga sie odemnie zwrotu 200 zł oraz odsetek.

    a wypłacałaś? To się im 200 zł należy.
    A odsetki chyba tylko od daty obciążenia Twojego rachunku (od lutego,
    to będzie jakieś 3-4 zł.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-03-26 13:45:29
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel" <dpilat@(nospam)konto.pl> napisał w wiadomości
    > konto ulega rozwiązaniu dopiero po ośmiu tygodniach

    Poważnie????? Własnie szykuje sie do zamkniecia u nich konta i myslalam, ze
    tydzien im na to starczy...

    Czy to normalna procedura czy cos "nietypowego"?

    Ewa

  • 4. Data: 2004-03-26 14:39:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    szulik wrote:

    > Poważnie????? Własnie szykuje sie do zamkniecia u nich konta i
    > myslalam, ze tydzien im na to starczy...
    >
    > Czy to normalna procedura czy cos "nietypowego"?

    niestety to normalna procedura, w dodatku oplaty za dodatkowe 2 miesiace
    pobieraja wiec nie mozna go czyscic do zera
    mozna zostawic dyspozycje zeby resztke z rozliczenia przelali na inne konto
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-03-26 15:09:42
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Można zamknąć w 10 minut...napisac oswiadczenie i zamknać...ale po co maja
    to mówic...zawsze 2 miesiące dłuzej...
    Marcin

    --
    Aga i Marcin (a usuń _ z adresu...)

  • 6. Data: 2004-03-26 20:04:15
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    > niestety to normalna procedura, w dodatku oplaty za dodatkowe 2 miesiace
    > pobieraja wiec nie mozna go czyscic do zera

    hmm... ror prowadzony jeszcze w dawnym bz(bez wbk) w nieistniejącym dziś
    oddziale na wolnicy w poznaniu zamknięty został już w bzwbk podczas jednej
    wizyty w oddziale w ciągu 10 minut - włącznie z wypłatą pozostałości.
    bez żadnych oświadczeń, tylko wypełniony formularz podany przez pracownika
    i zdanie kart 2xVE.
    nie pobrano żadnych opłat. a ponieważ wymówienie następowało przed
    piętnastym, to i opłatę za prowadzenie rku pobrano tylko w połowie (na ror
    wtedy - nie wiem jak dziś - bzwbk pobierał raz połowę w połowie miesiąca,
    drugą połowę na koniec miesiąca)

    nie wiem czemu wiele osób na grupie pisze o ośmiu tygodniach na
    zamknięcie, bądź 2 miesiącach pobierania opłat... nieuczciwi opiekunowie
    klienta/doradcy?

    a może to moja upierdliwość - może nie chcieli już ze mną więcej gadać po
    tym jak męczyłem ich przez sześć miesięcy pismami o zwrot 1 grosza
    (0,01pln), pobranego podczas zmiany systemów informatycznych (zestrajanie
    bz z wbk). pobrania tego nie potrafili wyjaśnić, więc męczyłem aż
    wymęczyłem przelew korygujący :-)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-03-26 20:34:15
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c422c0$mmi$...@n...onet.pl,
    janke <j...@p...onet.peel>:

> [...]
    >
    > a może to moja upierdliwość - może nie chcieli już ze mną więcej
    > gadać po tym jak męczyłem ich przez sześć miesięcy pismami o zwrot 1

    Nie upierdliwosc - ja tez zamykalem tak szybko jak Ty w d. WBK o/6 (Coll.
    Altum), i moja zona tez. Podejrzewam, ze to wlasnie nasi doradcy byli
    niedoedukowani i nie wiedzieli, ze wymagana jest karencja. Podejrzewam tak
    szczegolnie, ze jeszcze w moim oddziale nie zdarzylo mi sie, aby cos dobrze
    wiedzieli.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-03-26 22:17:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> writes:

    > a wypłacałaś? To się im 200 zł należy.
    > A odsetki chyba tylko od daty obciążenia Twojego rachunku (od lutego,
    > to będzie jakieś 3-4 zł.

    W moim przekonaniu od chwili uplywu terminu okreslonego w pismie
    (raczej trudno by bylo to szybciej niz niezwlocznie), odsetki oczywiscie
    ustawowe. Ale dobrze zapytac o to prawnika.

    Z tym ze najpierw sprawdzilbym czy te fakty w ogole sie zgadzaja.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH