  • 1. Data: 2004-03-25 11:32:22
    Temat: Pytanie - Gdzie najlepszy kredyt samochodowy?
    Od: "makler" <t...@p...tpi.pl>

    Witam

    Planuje w najbliższym czasie kupić samochód. Gdzie polecacie wziąść kredyt
    aby częściowo sfinansować zakup? Okres kredytowania 3 lata.
    Brałem pod uwagę PTF (Polskie Towarzystwo Finansowe).
    Zależy mi oczywiście na najtańszym kredycie.

    Dzięki za odpowiedźi.

  • 2. Data: 2004-03-25 13:18:57
    Temat: Re: Pytanie - Gdzie najlepszy kredyt samochodowy?
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    makler wrote:
> [...]
    > Brałem pod uwagę PTF (Polskie Towarzystwo Finansowe).
    > Zależy mi oczywiście na najtańszym kredycie.

    Nowy czy uzywany? Jesli uzywany to nie wiem, ale jesli nowy to wydawalo
    mi sie (ale tu tez nie jestem pewny) ze korzystnie jest w banku
    "samochodowym", czyli np. VW Bank, Toyota Bank, itp.

    Miko

  • 3. Data: 2004-03-25 13:45:18
    Od: "makler" <t...@p...tpi.pl>

    samochód uzywany 2-3 letni

  • 4. Data: 2004-03-25 14:05:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Odpisując na grupe dyskusyjną wycinaj zbędne cytaty przy odpowiedzi.

  • 5. Data: 2004-03-25 14:15:07
    Od: "Human Being" <p...@M...onet.pl>

    makler <t...@p...tpi.pl> wrote:
    > samochód uzywany 2-3 letni

    Może to Cię zainteresuje

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair