  • 1. Data: 2004-03-25 17:54:37
    Temat: Polish and Slavic Federal Credit Union___Pytanko
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Jestem teraz w Polsce i mam od nich karte bankowa.

    Wplynelo mi na to konto troche zaleglej kasy i zastanawiam sie czy wybrac
    ja przez ta karte.

    Czy ktos wie jaki bedzie przelicznik , jakies nieznane mi oplaty itd.

    CZY KTOS TO ROBIL?

    PZDR
    patek

  • 2. Data: 2004-03-26 00:05:13
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > ja przez ta karte.
    >
    > Czy ktos wie jaki bedzie przelicznik , jakies nieznane mi oplaty itd.

    Wyplac w bankomacie, co przyjmuje karty cirrus ( takiego, co nie przyjmuje,
    chyba w PL nie ma ) - zadnych prowizji, tylko przewalutowanie, co jest nawet
    lepsze niz w kantorach.

  • 3. Data: 2004-03-26 05:53:57
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Dzieki tak zrobilem i rzeczywiscie kurs był o 2 grosze gorszy niz mógłbym
    dostac w kantorze.

    Mam tez karte PayPala.
    Myslisz ze bedzie podobnie?

    Pozdrawiam
    Patek

  • 4. Data: 2004-03-26 08:24:50
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    > Dzieki tak zrobilem i rzeczywiscie kurs był o 2 grosze gorszy niz mógłbym
    > dostac w kantorze.
    >
    > Mam tez karte PayPala.
    > Myslisz ze bedzie podobnie?
    >

    > Pozdrawiam
    > Patek

    kurs prawie taki sam. ale paypal cie skosi 1$ zawyplate z bankomatu.