  • 1. Data: 2005-02-18 15:51:23
    Temat: kredyt hipoteczny w banku Millenium
    Od: "user" <n...@p...neostrada.pl>

    Witam,
    Czy ktos z grupowiczow staral sie ostatnio o kredyt hipoteczny w banku
    Millenium?
    Ja zlozylem dokumenty 28 stycznia poprzez firme open finance.
    Do dzisiaj nie mam nawet informacji kiedy bedzie decyzja kredytowa?
    W jakim terminie sie Wam udalo zalatwic wszystko? Jakie mieliscie problemy?

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 2. Data: 2005-02-18 15:57:49
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w banku Millenium
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    user <n...@p...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > Do dzisiaj nie mam nawet informacji kiedy bedzie decyzja kredytowa?
    > W jakim terminie sie Wam udalo zalatwic wszystko? Jakie mieliscie

    No, w banku chyba byloby jednak znacznie szybciej cos mi sie zdaje

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-02-18 15:57:53
    Od: "teddy" <t...@o...pl>

    > W jakim terminie sie Wam udalo zalatwic wszystko? Jakie mieliscie
    problemy?

    kilka dni i zero problemow, skladane przez expandera