  • 1. Data: 2005-02-18 10:23:21
    Temat: bankomat WBK
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    witam,
    czy ktos mial dzis (przed chwila) problemy z pobieraniem pieniedzy z
    bankomatow WBK na 'obce' karty? dzis mi nie wyplacil ani na mbankowa ani na
    KB. realizowal spokojnie wyplaty na karty WBK...
    przerwa na łączach pomiedzy systemami?
    --
    Laik

  • 2. Data: 2005-02-18 16:14:37
    Temat: Re: bankomat WBK
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Laik <e...@m...pl.wywal.to> napisał(a):

> [...]
    > bankomatow WBK na 'obce' karty? dzis mi nie wyplacil ani na mbankowa ani na
    > KB. realizowal spokojnie wyplaty na karty WBK...

    Tak!
    Też mi się to przydarzyło ok. 8:00. Próbowałem trzykrotnie, żaden komunikat o
    braku wsadu nie pojawił się. Obserwowałem innych klientów - im się udawało.
    Pomyślałem, że moja karta zfelerowała się, ale w innym bankomacie (Euronet)
    było OK.

    Ciekawe jak to się ujawni w 'Historii' konta ?

  • 3. Data: 2005-02-18 21:11:24
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cv549d$ah8$1@inews.gazeta.pl...
    > Laik <e...@m...pl.wywal.to> napisał(a):
    >

    > Ciekawe jak to się ujawni w 'Historii' konta ?

    Pewnie tak jak po akcji z 20 stycznia, czyli pieniądze zostaną Wam zdjęte z
    konta, a "wypłata" zostanie uznana za zrealizowaną....

    Jarek23

  • 4. Data: 2005-02-19 17:12:28
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarek23 <j...@l...pl> napisał(a):

    > Pewnie tak jak po akcji z 20 stycznia, czyli pieniądze zostaną Wam zdjęte z
    > konta, a "wypłata" zostanie uznana za zrealizowaną....

    Właśnie przed chwilą sprawdziłem konto (Lukas) :
    - w 'stanie konta' widnieje kwota pomniejszona tylko o późniejszą wypłatę, w
    innym bankomacie,
    - w 'historii' była kwota przed pobraniem z tego innego bankomatu, czyli stan
    rzeczywisty nie został jeszcze zaksięgowany/rozliczony.

    Wniosek:
    Jest na razie wszystko OK - a bałem się trochę, że trza będzie bawić się
    reklamowaniem - a tego b. nie lubię :)

  • 5. Data: 2005-02-22 07:16:01
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Zbigniew Demidowicz
    Sat, 19 Feb 2005 17:12:28 +0000 (UTC) napisałeś:

> [...]

    nie dopowiedzialem - u mnie nie doszedl do etapu wyplaty - stwierdzal ze
    albo karta zle wlozona albo nieobslugiwana. po 2 godzinach, kolejna proba
    juz sie powiodla. :)

    --
    Laik