  • 1. Data: 2005-02-18 14:15:12
    Temat: Nieczynne bankomaty PKO BP
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Przeczytane dzisiaj w białostockim wydaniu "Gazety Wyborczej" (w
    Internecie na stronie nie ma tego tekstu) w kolumnie Tropem TOP-u
    (Telefonicznej Opinii Publicznej). Czytelniczka GW skarży się, że nie
    mogła wypłacić z ATM-u kapuchy. Dostała odpowiedź z banku za
    pośrednictwem gazety.

    "Zbiorowe zawieszenie"

    Wczoraj przed południem chciałem pobrać pieniądze z bankomatów PKO BP.
    Niestety, mimo że odwiedziłem trzy - na ul. Warszawskiej, Skłodowskiej i
    Wyszyńskiego - nie udało się, bo wszystkie były nieczynne. Dlaczego?

    Dorota Kamińska - Naczelnik Wydziału Zasilającego PKO BP w Białymstoku:
    - Rzeczywiście w czwartek wystąpiły chwilowe awarie w kilku naszych
    bankomatach, ale trwały niespełna 10 minut. Przyczyny były niezależne od
    nas. Zawieszenie bankomatów mogło być spowodowane przeciążeniem systemu
    lub wprowadzaniem nowych konfiguracji w systemie. To, że Czytelniczka
    trafiła akurat na te niedziałające to nieszczęśliwy przypadek. A za
    zaistniałe chwilowe niedogodności mogę w imieniu naszego banku przeprosić.>

    No to trochę dziwne te tłumaczenia - "przyczyny były niezależne od nas.
    Zawieszenie bankomatów mogło być spowodowane przeciążeniem systemu lub
    wprowadzaniem nowych konfiguracji w systemie.". To kto zajmuje się
    obsługą bankomatów PKO BP? Czy ktoś z Was w innych miastach wczoraj też
    odszedł z niczym od bankomatów tego banku? Ciekawe czemu nie mogą robić
    aktualizacji w nocy. Może to jakaś większa awaria była...

    K.

  • 2. Data: 2005-02-18 16:21:05
    Temat: Re: Nieczynne bankomaty PKO BP
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> napisał(a):

    > ... Ciekawe czemu nie mogą robić
    > aktualizacji w nocy. Może to jakaś większa awaria była...

    Hmmm... Awaria nie wybiera pory dnia ;)

  • 3. Data: 2005-02-18 17:05:44
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Zbigniew Demidowicz napisał:

    > Hmmm... Awaria nie wybiera pory dnia ;)

    Ale dział techniczny zatem może wybrać inną porę do aktualizacji niż
    środek dnia ;-)

    K.

  • 4. Data: 2005-02-19 19:11:01
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    Zapraszam do Czestochowy ... tu cudem jest jak bankomat PKO BP dziala. W
    centrum 3 sa umieszczone w promieniu 100 m i zwykle nie zaden z nich nie
    pracuje .... Oczywiscie staramy sie, poprawimy ale i tak na pysk mozna pasc,
    a nie pieniadze zobaczyc.

    Szymon