  • 1. Data: 2005-02-18 13:51:14
    Temat: Karta Debetowa Visa Classic - BPH
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Dzień Dobry

    Zamówiłem sobie poprzez system @Sezam, kartę debetową Visa Classic, po kilku
    dniach pobrali mi kwote za wydanie tejże karty. Wysłałem do nich pytanie jak
    mam odebrać tą karte (czy pocztą, czy osobiście), niestety zero odpowiedzi.

    Może ktoś z Państwa już przez to przechodził i mi powie, czy mam czekać czy
    udać się do odziału?

    Chandler

  • 2. Data: 2005-02-18 14:17:32
    Temat: Re: Karta Debetowa Visa Classic - BPH
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Witam,
> [...]
    > niestety zero odpowiedzi.
    > Może ktoś z Państwa już przez to przechodził i mi powie, czy mam
    Karta przyjdzie pocztą - a po pin będziesz zmuszony osobiście "odstać" w
    kolejce...
    A potem znowu im się coś zmieni i przy wznowieniu też Cię pogonią do
    oddziału - co mi się właśnie przytrafiło...czekając w kolejce kontemplowałem
    plakacik którego główną treścią było że BPH jest naj.....

    Koala

  • 3. Data: 2005-02-18 15:02:00
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

> [...]
    > oddziału - co mi się właśnie przytrafiło...czekając w kolejce
    > kontemplowałem plakacik którego główną treścią było że BPH jest naj.....

    Dziękuję za odpowiedź

    Chandler