  • 1. Data: 2005-02-18 14:26:40
    Temat: expander
    Od: "ZaBa" <p...@p...gazeta.pl>

    Co o nim sądzicie???

    Warto???

  • 2. Data: 2005-02-18 14:27:06
    Temat: Re: expander
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2005-02-18 15:26, Użytkownik ZaBa napisał:
    > Co o nim sądzicie???
    Bez zastrzezen.

    > Warto???
    Tak.

  • 3. Data: 2005-02-18 14:35:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ZaBa napisał(a):
    > Co o nim sądzicie???
    >
    > Warto???

    Ale cooo??

  • 4. Data: 2005-02-18 15:26:13
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "ZaBa" <p...@p...gazeta.pl> napisał

    > Co o nim sądzicie???
    >
    > Warto???

    Kiedys zadzwonilem na infolinie, aby dowiedziec
    sie na nt jakiegos kredytu. Kobieta powiedziala mi o terminie
    ew. realizacji - minimum 7 tydzien. Wysmialem ja.
    Na tym moje doswiadczenia z w/w firma skonczyly sie.

    Neko

  • 5. Data: 2005-02-18 15:34:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Neko <miler@_bez_spamu_neostrada.pl> wrote:
    > Kiedys zadzwonilem na infolinie, aby dowiedziec
    > sie na nt jakiegos kredytu. Kobieta powiedziala mi o terminie
    > ew. realizacji - minimum 7 tydzien. Wysmialem ja.
    > Na tym moje doswiadczenia z w/w firma skonczyly sie.

    Realizacji kredytu, a nie informacji. No i pewnie cie zapraszala do
    placowki, zeby naa miejscu wszyetko wyjasnic ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-02-19 08:39:17
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    napisał

    > Realizacji kredytu, a nie informacji. No i pewnie cie zapraszala do
    > placowki, zeby naa miejscu wszyetko wyjasnic ;)

    Oczywiscie, ze realizacji. Co uwazam za chora
    sytuacje. Sam prowadze biuro kredytowe
    i u mnie to trwa: 2 godziny decyzja, 24-48 godziny
    realizacja.

    Neko

  • 7. Data: 2005-02-19 09:24:16
    Od: "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl>

    Neko wrote:
    > Oczywiscie, ze realizacji. Co uwazam za chora
    > sytuacje. Sam prowadze biuro kredytowe
    > i u mnie to trwa: 2 godziny decyzja, 24-48 godziny
    > realizacja.

    a to mozna wiedziec po co byles w Expanderze? skoro u Ciebie szybciej i
    zdrowiej??

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 8. Data: 2005-02-19 10:15:14
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "X-man" <l...@...P.A.M.interia.pl> napisał

    > a to mozna wiedziec po co byles w Expanderze? skoro u Ciebie szybciej i
    > zdrowiej??

    A to nie mozna juz chodzic po roznych instytucjach
    i wypytywac ich o oferte? To jest zabronione?

    Neko

  • 9. Data: 2005-02-19 10:26:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    X-man <l...@...P.A.M.interia.pl> wrote:
    > a to mozna wiedziec po co byles w Expanderze? skoro u Ciebie szybciej
    > i zdrowiej??

    Zeby porownac oprocentowanie, miec argument dla wlasnych klientow (eee w
    Expanderze dluzej) i takie tam. Proste ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-02-19 10:58:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Neko <miler@_bez_spamu_neostrada.pl> wrote:
    > A to nie mozna juz chodzic po roznych instytucjach
    > i wypytywac ich o oferte? To jest zabronione?

    Nie, ale takich jak ty jest pelno wiec mogli cie wyczuc i dac taka a nie
    inna odpowiedz ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!