  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny - gdzie dzisiaj najlepiej?
    Date: Wed, 05 Sep 2007 12:48:41 +0200

    el-ec-tr <e...@n...com> napisał(a):
    > przymierzam się do wzięcia kredytu na zakup mieszkania w kwocie ok. 220k
    >
    > zł (najlepiej we frankach), zdolność mam.
    >
    > mam już sporządzoną listę banków które odwiedzę, jednak chciałbym się
    > dowiedzieć, który bank WY wybraliście i dlaczego - czyli proszę
    > wszystkich zadłużonych o własne doświadczenia i opinie nt. współpracy z
    > waszym bankiem.
    > jakie macie osobiste doświadczenia z kredytami we frankach?
    jezeli masz dobre zarobki i czysto w BIK to polecam DB, wybralem ten bank,
    gdyz:
    1. bardzo pomocny doradca,
    2. dobre warunki finansowe kredytu (w innym banku bylo podobnie, ale
    wybralem DB z powodu pkt 1)

    > drugie pytanie...
    > w jaki sposób załatwiliście sprawy typu zadatek, koszty przy zakupie
    > mieszkania itd...
    wlasne srodki, wplacilem zadatek w wysokosci 20kzl, koszty zwiazane z
    notariuszem rowniez samodzielnie finansowalem

    > mam 27 lat, pracuję od 3 lat, jeszcze nic nie odłożyłem
    skoro NIC nie odlozyles to bedziesz potrzebowal kredytu na wiecej niz 100%
    wartosci mieszkania, chociaz idealnie byloby gdybys mogl pozyczyc (na
    krotko) na zadatek i miec na notariusza

    > więc czeka mnie
    > niezła łamigłówka przy opłacaniu kosztów kupna mieszkania.
    > czy dobrze zrobię gdy wezmę dodatkowo kredyt na te operacje?
    zalezy jakie masz dochody, taki kredyt na pewno wplynie na zdolnosc
    kredytowa

    pozdrawiam