    From: el-ec-tr <e...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny - gdzie dzisiaj najlepiej?
    Date: Wed, 05 Sep 2007 11:34:00 +0200

    przymierzam się do wzięcia kredytu na zakup mieszkania w kwocie ok. 220k
    zł (najlepiej we frankach), zdolność mam.

    mam już sporządzoną listę banków które odwiedzę, jednak chciałbym się
    dowiedzieć, który bank WY wybraliście i dlaczego - czyli proszę
    wszystkich zadłużonych o własne doświadczenia i opinie nt. współpracy z
    waszym bankiem.
    jakie macie osobiste doświadczenia z kredytami we frankach?

    drugie pytanie...
    w jaki sposób załatwiliście sprawy typu zadatek, koszty przy zakupie
    mieszkania itd...
    mam 27 lat, pracuję od 3 lat, jeszcze nic nie odłożyłem, a głównie
    kupowałem potrzebne do funkcjonowania podstawowe rzeczy typu samochód,
    sprzęt przydatny do zarabiania na moim hobby itp... więc czeka mnie
    niezła łamigłówka przy opłacaniu kosztów kupna mieszkania.
    czy dobrze zrobię gdy wezmę dodatkowo kredyt na te operacje?