  • 1. Data: 2006-08-01 08:41:32
    Temat: kredyt hipoteczny dla bezrobotnego
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    czy istnieje bank ktory da kredyt hipoteczny na okolo 50 tys zl osobie ktora
    nie posiada stalej pracy, czasem pracuje za granica. albo ktos zna
    njaprostszy sposob na obejscie tego problemu. myslalem zeby sie fikcyjnie
    zatrudnic w firmie rodzinnej zeby ubiegac sie o kredyt a potem rozwiazac
    umowe o prace i juz splacac kredyt po swojemu bez podkladki w postaci
    zatrudnienia w polsce.
    prosze o sugestie.

    Maciej Jasinski
    GG: 568944
    tel. 500-605-105

  • 2. Data: 2006-08-01 08:53:34
    Temat: Re: kredyt hipoteczny dla bezrobotnego
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 1 sie o godzinie 10:41, na pl.biznes.banki, maciej j. napisał(a):

    > czy istnieje bank ktory da kredyt hipoteczny na okolo 50 tys zl osobie ktora
    > nie posiada stalej pracy, czasem pracuje za granica.

    Raczej nie masz zdolności kredytowej :(

    > myslalem zeby sie fikcyjnie zatrudnic w firmie rodzinnej zeby ubiegac sie o

    Rodzinę narażasz na bardzo poważne konsekwencje prawne.

    > kredyt a potem rozwiazac umowe o prace i juz splacac kredyt po swojemu bez
    > podkladki w postaci zatrudnienia w polsce.

    W umowach kredytowych z reguły jest obowiązkiem kredytobiorcy o
    poinformowaniu banku o zmianie np. sytuacji finansowej, pogorszeniu się
    dochodów itp. Nie wywiązanie się z tego może skutkować wypowiedzeniem umowy
    kredytowej (gdyby została zawarta). Co zrobisz jeżeli bank poprosi o
    przedstawienie PITa za ubiegły rok - a Ty nie pracujesz przecież i zataiłeś
    fakt "zwolnienia się" - ci przedstawisz bankowi?

  • 3. Data: 2006-08-01 08:55:06
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > czy istnieje bank ktory da kredyt hipoteczny na okolo 50 tys zl osobie
    > ktora nie posiada stalej pracy, czasem pracuje za granica.

    A czy istnieje bank, ktory da jakikolwiek kredyt osobie bezrobotnej albo bez
    dochodów?

> [...]
    > zatrudnic w firmie rodzinnej zeby ubiegac sie o kredyt a potem rozwiazac
    > umowe o prace i juz splacac kredyt po swojemu bez podkladki w postaci

    Jesli chodzi i lewe zatrudnienie, to przy malych firmach czesto jest to
    sprawdzane przez bank za pomocą kwitów ZUS. Noi czas zatrudnienia musialby
    byc troche dłuzszy min.6 m-cy.

    Choc ja bym sie zastanowil nad takim rozwiazaniem. W koncu taki dokument
    zaswiadczenie o zatrudnieniu to poswiadczenie nieprawdy, czyli bylo nie bylo
    przestepstwo.

    A moze tak, jak masz dobre uklady z rodziną, to niech osoba która ma
    nieruchomosc wezmie pozyczke hipoteczną na te 50 tysiecy, za którą Ty kupisz
    mieszkanie. Nastepnie miedzy Tobą i tą osobą zawarta zostanie umowa
    pozyczki, gdzie zabezpieczeniem bedzie wpis do hipoteki na kupionym przez
    Ciebie mieszkaniu i powiedzmy weksel in blanco.
    Osoba splaca pozyczkę hipoteczną, Ty oddajesz osobie zaplacone kwoty w
    formie splaty pozyczki miedzy Wami.

  • 4. Data: 2006-08-01 08:55:38
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > zatrudnic w firmie rodzinnej zeby ubiegac sie o kredyt a potem rozwiazac
    > umowe o prace i juz splacac kredyt po swojemu bez podkladki w postaci

    wedlug mnie nie masz zdolnosci kredytowej i bank nie udzieli Ci kredytu
    nawet
    jezeli bedziesz mial zabezpieczenie

    a fikcyjne zatrudnienie raczej nie przejdzie, bank poprosi o udostepnienie
    zeznan podatkowych z ubieglych lat i co wtedy pokazesz?
    takie oszustwo podlega pod rozne paragrafy

    jezeli sie autentycznie zatrudnisz, a nastepnie rozwiazesz umowe o prace to
    teoretycznie powinienes o tym poinformowac bank, masz taki obowiazek
    w momencie kiedy znaczaco pogorszy sie Twoja sytuacja materialna
    (utrata pracy sie do tego zalicza),

    czyli nie obejdziesz tego problemu = nie otrzymasz kredytu

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-08-01 09:03:22
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    > czyli nie obejdziesz tego problemu = nie otrzymasz kredytu

    czekam na dalsze sugestie bo wiem ze polacy znajda zawsze spoosb na obejscie
    kazdego systemu i to zgodne z prawem. :)))

  • 6. Data: 2006-08-01 09:09:38
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    ostatnio dostalem KK z mbanku a nie mam zadnych stalych zarobkow ani wplywow
    i to dali mi limit 5000 wiec sadze ze jesli bank nie boi mi sie dac tyle to
    i 50 tys da bo rata na 25 lat bedzie smieszna i moglby ja splacac nawet
    zbieracz buteelk albo zlomu.:)) z pelnym szacunkiem dla tego sposobu
    zarobkowania.

  • 7. Data: 2006-08-01 09:12:36
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > to i 50 tys da bo rata na 25 lat bedzie smieszna i moglby ja splacac nawet
    > zbieracz buteelk albo zlomu.:)) z pelnym szacunkiem dla tego sposobu
    no to bravo dla analityka z mBanku, chociaz znacznie latwiej uzyskac limit
    na karcie
    niz kredyt w KO,

    swego czasu ubiegalem sie o kredyt w KO (1000zl) i nie dostalem z powodu
    nie odbycia stosunku sluzby wojskowej ;-)
    ale 3000zl limitu na KK bank (ten sam) przyznal mi bez zadnego problemu

    mimo wszystko z kredytami hipotecznymi nie jest tak latwo, banki sa ostrozne
    chociaz wiadomo, ze z mieszkaniem nikt nie ucieknie ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-08-01 12:45:38
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > jezeli sie autentycznie zatrudnisz, a nastepnie rozwiazesz umowe o prace
    > teoretycznie powinienes o tym poinformowac bank, masz taki obowiazek

    Teoria, teoria a praktyka, praktyka. Jak juz bedzie mial ten kredyt to
    dopoki nie bedzie obsuwy w placonych ratach, bank sie nim nie zainteresuje.
    Pozdrawiam,
    marp

  • 9. Data: 2006-08-01 12:59:19
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Teoria, teoria a praktyka, praktyka. Jak juz bedzie mial ten kredyt to
    > dopoki nie bedzie obsuwy w placonych ratach, bank sie nim nie
> [...]
    to juz zalezy od banku, znajoma miala kredyt, ladnie go splacala, ale
    obnizyly jej sie
    dochody (PIT) i bank zażądał od niej dodatkowego zabezpieczenia np. lokaty
    na 100 000 zł ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2006-08-01 14:24:15
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eanj8d$1d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > to juz zalezy od banku, znajoma miala kredyt, ladnie go
    > splacala, ale obnizyly jej sie
    > dochody (PIT) i bank zażądał od niej dodatkowego zabezpieczenia
    > np. lokaty na 100 000 zł ;-)

    No i prosze, znasz ewenement w skali europejskiej :-) Tylko mam
    nadzieje, ze nie powiedziala ci tego znajoma znajomej, ktorej
    znajoma miala kredyt. Bo wtedy nici z wyjatkowosci sytuacji. :-)

    marekz