  • 1. Data: 2006-08-01 08:35:56
    Temat: KK mBanku HowTo
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Witajcie,

    W końcu mam KK mbanku. Szybkie pytanko od praktyków: jakie metody stosować
    by efektywnie korzystać i wystrzec się kar/opłat? Karta ma dzień zamknięcia
    cyklu: 11

    Rozumiem że najefektywniej jest zrobić stałe zlecenie wpłaty na kartę
    minimalnej wymagalnej kwoty (30PLN) na dzień wymagalności. Ew. dać więcej,
    np 100. Dzięki temu jeśli się zapomni to z automatu zostanie dokonana
    chociaż częściowa spłata.

    Używać często i gęsto a gotówkę natenczas oszczędzić i nie ruszać.

    Spłacać w terminie i nie zapominać (11 dzień zamknięcia cyklu, czyli spłata
    ma nastąpić koło 2-4 dnia miesiąca?? tak przynajmniej starałem się
    wstrzelić)

    Wszelkie rady i uwagi mile widziane.

    R.

  • 2. Data: 2006-08-01 08:48:29
    Temat: Re: KK mBanku HowTo
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 1 sie o godzinie 10:35, na pl.biznes.banki, Robert.I napisał(a):

> [...]
    > by efektywnie korzystać i wystrzec się kar/opłat? Karta ma dzień zamknięcia

    Płatności zrobić 12 dnia miesiąca. Ustawić spłatę na 3 dzień miesiąca
    drugiego po transakcji.
    Przykład:
    12-08-2006 robisz zakupy - 11 września zamyka się cykl - termin spłaty jest
    na 03-10-2006r. - jeżeli spłacisz - ne masz odsetek (mowa o operacjach
    bezgotówkowych).

  • 3. Data: 2006-08-01 08:54:33
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 12-08-2006 robisz zakupy - 11 września zamyka się cykl - termin spłaty
    > jest na 03-10-2006r. - jeżeli spłacisz - ne masz odsetek (mowa o

    Ok, dzięki. Chyba łapię. Przed 11 zakupy będą musiały być spłacone na
    początku następnego miesiąca, po jedenastym na początku 2go miesiąca od
    teraz - czyli na początku miesiąca po najbliższym 11 (koniec cyklu).

    Wiem wiem, to właśnie napisałeś - ale chciałem to sobie przełożyć jakoś :D

    R.

  • 4. Data: 2006-08-01 09:01:31
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "Robert.I" <_...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Spłacać w terminie i nie zapominać (11 dzień zamknięcia cyklu, czyli
    > spłata ma nastąpić koło 2-4 dnia miesiąca?? tak przynajmniej starałem się

    Ustawic przez mLinie automatyczna splate kwoty minimalnej (lub calosci) i
    pilnowac aby w dniu splaty o godz 20:00 byly srodki wystarczajace na splate
    chociazby kwoty minimalnej.
    Jesli masz ustawiona splate 100% a w dniu splaty nie bedzie wystarczajacej
    ilosci srodkow to wezma tylko kwote minimalna.
    Jesli na eKoncie masz kredyt odnawialny lub masz kase na splate calosci
    zadluzenia to lepiej jest ustawic 100%.

    Reszte doczytasz na stronie mbanku w pytaniach i odpowiedziach.

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2006-08-01 09:13:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    strasznie kombinujecie =8-O

    Jeśli nie chcesz mieć kłopotów i nie zamierzasz korzystać z (płatnego) kredytu
    to ustawiasz aut. spłatę na 100% i jedyne o czym musisz pamiętać,
    to by wieczorem, w dniu gdy się karta będzie spłacać,
    mieć wystarczające środki na eKoncie.

  • 6. Data: 2006-08-01 09:29:24
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > to ustawiasz aut. spłatę na 100% i jedyne o czym musisz pamiętać,
    > to by wieczorem, w dniu gdy się karta będzie spłacać,

    wieczorem, a czy przypadkiem dokladna godzina nie jest okreslona?

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2006-08-01 10:16:10
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > wieczorem, a czy przypadkiem dokladna godzina nie jest okreslona?

    20:00

  • 8. Data: 2006-08-01 10:17:04
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Płatności zrobić 12 dnia miesiąca.

    Można i 11. Wiążącym dniem jest dzień rozliczenia a nie dokonania
    transakcji. I należy wziąć pod uwagę weekendy - jeśli 11 to sobota,
    wówczas dniem zamknięcia cyklu jest 13.

  • 9. Data: 2006-08-01 10:21:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > wieczorem, a czy przypadkiem dokladna godzina nie jest okreslona?
    IHMO godz. 20:00
    --
    badzio

  • 10. Data: 2006-08-01 11:16:53
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    > 20:00

    do 20 środki mają wpłynąć na konto. Spłata do 23:59

    R,