  • 1. Data: 2006-07-31 20:14:37
    Temat: [ING] gierki slowne
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Uprzejmie informujemy, że z dniem 1.08.2006r. zmianie ulegnie
    Tabela Opłat i prowizji dla kart kredytowych (pkt.5.10). Zmiana
    polega na rezygnacji z pobierania opłaty za opóźnienie spłaty
    zadłużenia i wprowadzeniu opłaty za obsługę nieterminowej
    spłaty zadłużenia w wysokości 40zł.Nowa opłata będzie naliczana
    w przypadku braku spłaty minimalnej kwoty wykorzystanego limitu
    na rachunku karty we wskazanym terminie. Złożenie przez
    Posiadacza rachunku pisemnego oświadczenia o braku akceptacji
    ww. zmian, w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia,
    skutkuje wypowiedzeniem umowy o korzystanie z karty kredytowej.
    *zrodlo: poczta wewnetrzna ING

    Z tego co pamietam, Polkomtel przegrywal przed polskimi sądami
    sprawy o zaplate "oplaty za monitorowanie stanu naleznosci". Teraz
    chyba pora na ING.

    marekz

  • 2. Data: 2006-07-31 22:27:41
    Temat: Re: [ING] gierki slowne
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    "Teraz chyba pora na ING."

    1)W centrali ING oszaleli - koszmarne prowizje za wszystko. Widać amatorstwo
    marketingowe a la TP SA. To przynosi zysk, ale na krótka metę.

    2) spadek jakości usług: likwidacja bezpłatnej infolinii, historia w ING on
    line tylko niecałe 6 miesięcy wstecz - od zawsze, od 1 sierpnia część
    placówek skraca godziny pracy ( 9.30-17), itp. itd - nawet nie chce mi się
    dalej wymieniać.

    dziadostwo

    pzdr
    j.

  • 3. Data: 2006-07-31 22:47:17
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "jst" <l...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:eam050$q4m$1@inews.gazeta.pl...

    > 1)W centrali ING oszaleli - koszmarne prowizje za wszystko.
    > Widać amatorstwo marketingowe a la TP SA. To przynosi zysk, ale
    > na krótka metę.

    Ej no, nie przesadzaj, darmowe przelewy zrobili niedawno.

    Dla mnie natomiast jest beznadzieja to, ze bank nie uczestniczyw
    III sesji Elixiru.

    marekz

  • 4. Data: 2006-07-31 23:10:07
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Ej no, nie przesadzaj, darmowe przelewy zrobili niedawno.

    To "promocja" od kilku tygodni. Wcześniej też była - skończyli ją 31
    grudnia 2006 na kontach z lwem standard. Po paru miesiącach zrobili nową
    "promocję" na darmowe przelewy.

    Poważni ludzie nie mają w życiu czasu na takie zabawy w kotka i myszkę.
    Zamyka się konto i tyle. To nie chodzi o te parę złotych tylko o szacunek do
    siebie.

    Analizuję ich ruchy cenowe od pewnego czasu - żałość bierze.

    pzdr
    j.

  • 5. Data: 2006-08-02 09:42:14
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "jst" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
    > 2) spadek jakości usług: likwidacja bezpłatnej infolinii

    chyba banki z bezpłatnymi infoliniami to w ogóle rzadkość

  • 6. Data: 2006-08-02 20:29:32
    Od: maciek <m...@s...pl>

    Pen napisał(a):
    > Użytkownik "jst" <l...@W...pl> napisał w wiadomości
    >
    > chyba banki z bezpłatnymi infoliniami to w ogóle rzadkość

    Inteligo ma bezpłatną i bardzo sobie ten bank za to cenię (bo do tego
    bardzo miłe panie tam są a nie skrzeczący młodzieńcy:)).

  • 7. Data: 2006-08-02 23:03:23
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Inteligo ma bezpłatną i bardzo sobie ten bank za to cenię (bo do tego
    > bardzo miłe panie tam są a nie skrzeczący młodzieńcy:)).

    volkswagen bank także infolinia bezpłatna - ale płatną tez mają :)

    pzdr
    j.

  • 8. Data: 2006-08-03 09:25:40
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > volkswagen bank także infolinia bezpłatna - ale płatną tez mają :)

    a z ciekawości jaki numer ?
    bo mają na stronie 0801 161 616, ale to jest płatna (i na dodatek nie
    24h/7dni)
    a bezpłatna 0800 103 301 to jest tylko do zastrzegania kart

    nie znalazłem natomiast w ogóle numeru do serwisu telefonicznego dla
    klientów...?

  • 9. Data: 2006-08-03 17:38:56
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > bo mają na stronie 0801 161 616, ale to jest płatna (i na dodatek nie
    > 24h/7dni)
    > a bezpłatna 0800 103 301 to jest tylko do zastrzegania kart

    dzwonisz na bezpłatny numer, który podałeś i wszystko załatwiasz. Oczywiście
    na afiszują się z nim -wiadomo koszty, ale stali klienci to wiedzą. To
    dobry bank -ostatnio założyłem tam biznes konto. Proste, funkcjonalne konta
    bez wodotrysków ale i bez wygórowanych opłat.

    pzdr
    j.