  • 1. Data: 2006-07-31 23:48:14
    Temat: Szukam porządnego banku w Polsce
    Od: a...@i...pl (Bankier Amator)

    Witam,

    Czy waszym zdaniem jest chociaż jeden, bank godny zaufania, z
    profesjonalną obsługą i niedojący klienta?

    Giganty moim zdaniem odpadają z różnych przyczyn. Ostatnio wprowadzają
    opłaty za co się tylko da.... lada dzień za wejście do oddziału bedziemy
    płacić.

    Ale może gdzieś w Polsce funkcjonuje jakiś porządny bank.... a nikt o tym
    nie wie

    Ps. Czytajac grupe, zwątpiłem, że taki bank znajde, może się myle.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 2. Data: 2006-08-01 00:28:53
    Temat: Re: Szukam porządnego banku w Polsce
    Od: "I.b." <p...@p...com>

    Nie ma takiego w Polsce!

  • 3. Data: 2006-08-01 00:30:26
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Bankier Amator napisał(a):
    > Czy waszym zdaniem jest chociaż jeden, bank godny zaufania, z
    > profesjonalną obsługą i niedojący klienta?

    A do czego ten bank jest Ci potrzebny, tzn. jakich usług będziesz używał?

    Nie ma banków idealnych. Każdy ma jakieś wady i zalety. Chodzi o to, aby
    te pierwsze nie przesłoniły tych drugich.

    --
    Dawid

  • 4. Data: 2006-08-01 05:25:44
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Bankier Amator (news:44ce96be$1@news.home.net.pl)
    Napisał(a):
    > Witam,
    > Czy waszym zdaniem jest chociaż jeden, bank godny zaufania, z
    > profesjonalną obsługą i niedojący klienta?

    Panie, takie to tylko w Erze.

    R.

  • 5. Data: 2006-08-01 07:37:43
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Robert.I wrote:

    > Panie, takie to tylko w Erze.

    Wybierz sobie dwa z trzech :)
    - godny zaufania i z profesjonalną obsługą ale doi klienta (typowe marmurki)
    - godny zaufania i tani, ale z koszmarną obsługą (mbank?)
    - profesjonalna obsługa i tani, ale firma-krzak

    Zależy jeszcze do czego ci potrzebny bank, jeden może mieć tanie
    przelewy i drogą obsługę kasową a drugi odwrotnie.

    Karol

  • 6. Data: 2006-08-01 08:46:04
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Wybierz sobie dwa z trzech :)
    > - godny zaufania i z profesjonalną obsługą ale doi klienta (typowe
    marmurki)

    U mnie w PKO SA obsługa jest koszmarna. Za to w BP/Inteligo sobie chwalę

    > - godny zaufania i tani, ale z koszmarną obsługą (mbank?)

    Ja na obsługę nie narzekam, co więcej jest profesjonalna i jak dotąd przez
    kilka lat wszystko udało sie załatwić bez problemów.

    Jak widać twój podział nie ma najmniejszego sensu.

    Tomek

  • 7. Data: 2006-08-01 19:39:53
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 1 Aug 2006 10:46:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > Jak widać twój podział nie ma najmniejszego sensu.

    podział ma sens, tylko przypisanie konkretnych banków do podziału jest
    względne.

    A swoją drogą, ktoś zaproponuje banki w kategorii - tani, profesjonalny,
    ale firma-krzak? Bo jak taki się znajdzie, to krzakowość takiej firmy może
    wcale nie być taka ewidentna, gwarancje skarbu państwa może będą, a zatem
    tani i profesjonalny z akceptowalnym poziomem bezpieczeństwa, może będzie
    tym idealnym?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 8. Data: 2006-08-01 19:45:00
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > podział ma sens, tylko przypisanie konkretnych banków do podziału jest
    > względne.

    Czyli podział nie ma sensu :)

> [...]
    > tani i profesjonalny z akceptowalnym poziomem bezpieczeństwa, może będzie

    Akceptowalny poziom bezpieczeństwa ? Tzn 60 % prawdopodobieństwo, że bank
    nie zniknie z twoimi pieniędzmi w ciągu 1 roku ?

    Tomek

  • 9. Data: 2006-08-01 19:55:30
    Od: "N_O_W" <piotr(at)@ratajczak.biz>

    > Czy waszym zdaniem jest chociaż jeden, bank godny zaufania, z

    tu uczucia miaszene bywają takie wkońcu są gwarancje

    > profesjonalną obsługą i niedojący klienta?

    buhah żart dobry

    > Giganty moim zdaniem odpadają z różnych przyczyn. Ostatnio wprowadzają
    > opłaty za co się tylko da.... lada dzień za wejście do oddziału bedziemy
    > płacić.

    marketing w każdym banku
    > Ale może gdzieś w Polsce funkcjonuje jakiś porządny bank.... a nikt o tym
    > nie wie

    hah włsny bank
    > Ps. Czytajac grupe, zwątpiłem, że taki bank znajde, może się myle.

    nie mylisz się

  • 10. Data: 2006-08-01 20:50:30
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 1 Aug 2006 21:45:00 +0200, Tomek napisał(a):

    > Akceptowalny poziom bezpieczeństwa ? Tzn 60 % prawdopodobieństwo, że bank
    > nie zniknie z twoimi pieniędzmi w ciągu 1 roku ?

    a kto powiedział, że 60 to akceptowalny?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl