    From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt hipoteczny - Nordea?
    Date: Tue, 10 Apr 2007 21:35:34 +0200

    Witam
    Właśnie szukam dobrego kredytu hipotecznego na ok 130kPLN (mam ok 25kPLN
    ów gotówki ale to pewnie pójdzie na opłaty i remont).
    Wyszło mi że najtaniej jest w Nordei. Za to największą zdolność
    kredytową mam w PKO BP.
    Sprawdzałem też w Lukasie, ING, BPhahaha (tu w ogóle porażka, babka sie
    plątała w zeznaniach i nawet zdolności kredytowej nie miałem).

    Może polecicie jeszcze gdzie szukać? Na pewno skontaktuję się jeszcze z
    Expanderem czy Open Finance, ale nie jestem przekonany że przez nich
    będzie taniej...

    Miesiąc czy dwa temu sprawdzałem kredyt na 60KPLN - wtedy jakoś tańsze
    te kredyty były. Wydaje mi się?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust