  • 1. Data: 2002-10-06 16:23:47
    Temat: korespondencja z paypal :)
    Od: "Pedroz" <N...@i...pl>

    postanowiłem napisać maila do PayPala i poinformować ich o zmianie prawa w
    Polsce oraz zapytać czy zamierzają otworzyć swe usługi dla Polaków. Tego
    'maila' wysłałem przez formularz na ich stronie wybierając kategorię i
    podkategorię jego tematyki (International : Availability). Po jakimś czasie
    dostałem odpowiedź z automatu, w którj napisane było w jakich krajach PayPal
    jest dostepny i inne bzdety oraz na końcu napisane było, że jeśli odpowiedź
    nie spełniła moich oczekiwań, to proszą o odpowiedź, wtedy jakiś konsultant
    zajmie się moja sprawą. Tak zrobilem.
    Dziś dostałem odpowiedź od konsultantki Lori, w której znowu nie było nic
    interesującego, tyle tylko, że PayPal jest w Polsce niedostepny, a ich
    International Team, pracuje by PayPal był dostępny we wszystkich krajach.
    Troche mnie to zdenerowało, bo odpowiedź była zdawkowa i jakby bezosobowa
    (nawet nie podziękowała za info o zmianie prawa). Postanowiłem odpisać
    panience Lori, żeby przekazała info o zmianie prawa w Polsce temu
    International Team.
    Właśnie dostałem odpowiedź :) Tym razem panienka Kristi pisze słowo w słowo
    to co Lori :))) mail różni się tylko imieniem w sygnaturce. Kolejny automat
    :)))
    Wniosek z tego taki, nie ma co pisać listów do PayPala, bo i tak odpowie ci
    automat. Ciekawe czy swoich klientów też traktują automatem. Ehh..

    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-06 16:39:24
    Temat: Re: korespondencja z paypal :)
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    Napisz to tym, którzy są zachwyceni PayPalem - ja do tej instytucji nie mam
    zaufania choćby przez ten żenujący sposób obsługi klienta - ordynarne
    autorespondery i zmieniające sie imiona w podpisie

    nie ma nawet jakiegoś telefonu żeby do nich zadzwonić - tylko numer faxu i
    maile

    trochę szans jest w związku z ich przejęciem przez ebaya - mimo wszystko
    ebay to firma z klasą wiec może coś sie zmieni

  • 3. Data: 2002-10-06 17:28:42
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "PB" <k...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > autorespondery i zmieniające sie imiona w podpisie
    >
    > nie ma nawet jakiegoś telefonu żeby do nich zadzwonić - tylko numer faxu i

    Dobra: ty nie masz zaufania z powodu autorespondera, a ja mam jakie takie
    zaufanie bo od kilku miesięcy obracają moimi pieniędzmi...

    Ale tym postem kończe mój udział w dyskusji PayPal. Przynajmniej na ten
    tydzień ;-).

  • 4. Data: 2002-10-06 19:03:11
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    Tak naprawdę moje pretensje wynikają z faktu zablokowania konta razem ze
    środkami na tym koncie

    dla porównania BidPay gra uczciwie - zdarzyło mi się że zablokował
    transakcję, wysłałem do nich maila z wyjaśnieniami, rozmawiałem z realnym
    człowiekiem i po 2 ch dniach odblokowali transakcję i przysłali przeprosiny

    dlaczego BidPay może przeprowadzac transakcję w taki sposób że blokują tylko
    środki na rachunku Twojej karty i pobierają je z konta dopiero w momencie
    gdy uznają że wszystko jest ok i przekazuja kase odbiorcy, tymczasem PayPal
    bierze kasę niezależnie od wyniku weryfikacji - skoro nie chcą mi
    zarejestrować konta to dlaczego nie zwracają pieniędzy na kartę ????
    rozumiem że z ich punktu widzenia to wyglada na fraud - podaję fałszywy
    adres więc rozumiem że blokują konto ale w takim razie wypadałoby chyba
    oddać kasę na konto ? PayPal jednak ma na to inny pomysł - pieniądze są ale
    zablokowane, mam u nich konto które jest niesamowicie specyficznym kontem,
    otóż mogę na nie przelewać kasę, tylko nie mam żadnej możliwości wypłaty :-)
    jak dla mnie rewelacjyjne konto lokacyjne - co prawda odsetek nie ma ale za
    to nie kusi żeby wydawać pieniądze :-) :-)

  • 5. Data: 2002-10-06 19:03:24
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    PB <k...@u...tlen.pl> wrote:
    > nie ma nawet jakiegoś telefonu żeby do nich zadzwonić - tylko numer faxu i

    Tu masz telefony do PayPal:
    http://www.paypalwarning.com/

    Nawet adresy "uliczne" tam są.

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 6. Data: 2002-10-06 19:04:37
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    acha i przeczytaj trochę przypadków ze strony paypalwarning, bynajmniej nie
    są to przypadki kombinatorów którzy zmuszeni brakiem innej możliwości podają
    wirtualne adresy

    tam są przypadki ludzi którzy spełniaja wszystkie warunki i PayPal blokuje
    im konta, różne dziwne rzeczy sie dzieją

  • 7. Data: 2002-10-06 19:39:54
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    > Tu masz telefony do PayPal:
    > http://www.paypalwarning.com/
    >
    > Nawet adresy "uliczne" tam są.

    tak, tylko zauważ taki drobiazg, ten adres i telefony podane są na stronie
    która "walczy z nieuczciwością paypal" a spróbuj znaleźć te telefony czy
    adresy na własnej stronie paypala - mi sie w każdym razie nie udało,

  • 8. Data: 2002-10-06 19:46:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet adresy "uliczne" tam są.

    Mozna znalezc i tu ;)
    http://www.paypalsucks.com/

    What is PayPal's phone number?
    Contact Information for PayPal:

    Their toll free number is (888) 221-1161

    Another toll free number is (800) 836-1859

    Yet another toll free number is (877)672-9725

    Their NEW regular telephone number is: (650) 864-8000

    Their regular phone number is: (650) 251-1100

    Their fax number is: (650) 251-1101

    Their mailing address is:

    PayPal
    P.O. Box 45950