  • 1. Data: 2002-10-06 13:39:01
    Temat: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
    Od: "B[e]Li@L" <b...@w...pl>

    Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa?? I czy można jakoś
    uciec z ich listy

  • 2. Data: 2002-10-06 14:21:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa?? I czy można
    jakoś
    > uciec z ich listy

    www.bik.pl

    Tam znajkdziesz wszystko. Uciec raczej nie uciekniesz, chyba ze z
    przedawnienia lub bank wpisujac Cie tam walnal sie a ty byles niewinny. W
    innych przypadkach...

  • 3. Data: 2002-10-06 18:07:02
    Od: jo44 <j...@f...onet.pl>

    B[e]Li@L wrote:

    > Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? (...)

    To nie archiwa STASI i nie ma tam donosów. Sam chyba najlepiej wiesz,
    czy zasłużyłes na wpis w BIKu i jak ten wpis może wyglądać.

  • 4. Data: 2002-10-07 05:22:18
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To nie archiwa STASI i nie ma tam donosów. Sam chyba najlepiej wiesz,
    > czy zasłużyłes na wpis w BIKu i jak ten wpis może wyglądać.

    sam chyba wiesz, ze czym innym jest zasluzyc .., a czym innym jest miec ...!
    a co do porownania do stasi - to bardzo mi sie podoba i jesli okazalo by sie
    ze wglad w te dane jest chocby minimalnie utrudniony - to nie widzie roznicy
    :-)

    a co do pytania to polecam http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm masz
    tam info i wniosek

  • 5. Data: 2002-10-07 05:37:30
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    A tak z ciekawosci czy wpis do BIK-u pojawia sie w momencie uruchomienia
    kredytu czy jak ktos nie splaca?
    Darek

  • 6. Data: 2002-10-07 08:43:36
    Od: k...@z...pl

    > A tak z ciekawosci czy wpis do BIK-u pojawia sie w momencie uruchomienia
    > kredytu czy jak ktos nie splaca?

    BIK wpisuje Ci do danych - nawet jak bank się tylko pyta o coś.
    Np. chcesz kredyt 20.000 pln - i bank pyta się BIK o Twoją historię,
    to zostanie to odnotowane - (przynajmniej Ty masz do twego wgląd - nie wiem
    dokłądnie jak wygląda sprawa z bankami), obojętne
    czy kredyt dostałeś czy zrezygnowałeś, zapytania się znajdują.

    Karol Żwiruk

  • 7. Data: 2002-10-07 08:44:44
    Od: k...@z...pl

    > a co do pytania to polecam http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm masz
    > tam info i wniosek

    wysyłasz poleconym i czekasz około miesiąca na odpowiedź.

    Karol Żwiruk

  • 8. Data: 2002-10-08 05:30:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 7 Oct 2002 10:43:36 +0200, k...@z...pl wrote:

> [...]
    >to zostanie to odnotowane - (przynajmniej Ty masz do twego wgląd - nie wiem
    >dokłądnie jak wygląda sprawa z bankami),

    Banki tez to widza. Wiec jednoczesne skladanie wnioskow do pieciu
    bankow "na wszelki wypadek" nie jest najlepszym pomyslem :-).

    >obojętne
    >czy kredyt dostałeś czy zrezygnowałeś, zapytania się znajdują.

    Oprocz tego w BIKu znajduja sie informacje o kredytach splacanych
    prawidlowo jak i juz splaconych. Wiec jak ktos ma juz zamkniety
    kredyt, regularnie splacany to moze dzialac to na jego korzysc przy
    kolejnych kredytach.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730