eGospodarka.pl

Finanse

Finanse - porady

Grupy

Szukaj w grupach

 

Inne grupy

Newsletter

Tak, chcę otrzymywać bezpłatny newsletter.

 
Dziennik eGospodarka.pl
Analizator
Tydzień w gospodarce
txt html
 


E-booki w prezencie!
więcej informacji »

Książki

POLECAMY

 
 

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8


« poprzedni wątek następny wątek »



1. Data: 2002-10-06 13:39:01
Temat:Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:"B[e]Li@L" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa?? I czy można jakoś
uciec z ich listy



Pokaż wiadomość z nagłówkami


2. Data: 2002-10-06 14:21:29
Temat:Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:"AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa?? I czy można
jakoś
> uciec z ich listy

www.bik.pl

Tam znajkdziesz wszystko. Uciec raczej nie uciekniesz, chyba ze z
przedawnienia lub bank wpisujac Cie tam walnal sie a ty byles niewinny. W
innych przypadkach...


Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2002-10-06 18:07:02
Temat:Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:jo44 <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

B[e]Li@L wrote:

> Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? (...)

To nie archiwa STASI i nie ma tam donosów. Sam chyba najlepiej wiesz,
czy zasłużyłes na wpis w BIKu i jak ten wpis może wyglądać.

Pokaż wiadomość z nagłówkami


4. Data: 2002-10-07 05:22:18
Temat:Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:"krab" <k...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:anpu3u$6op$1@korweta.task.gda.pl...
> B[e]Li@L wrote:
>
> > Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? (...)
>
> To nie archiwa STASI i nie ma tam donosów. Sam chyba najlepiej wiesz,
> czy zasłużyłes na wpis w BIKu i jak ten wpis może wyglądać.

sam chyba wiesz, ze czym innym jest zasluzyc .., a czym innym jest miec ...!
a co do porownania do stasi - to bardzo mi sie podoba i jesli okazalo by sie
ze wglad w te dane jest chocby minimalnie utrudniony - to nie widzie roznicy
:-)

a co do pytania to polecam http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm masz
tam info i wniosek



Pokaż wiadomość z nagłówkami


5. Data: 2002-10-07 05:37:30
Temat:Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:"Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak z ciekawosci czy wpis do BIK-u pojawia sie w momencie uruchomienia
kredytu czy jak ktos nie splaca?
Darek

Użytkownik "B[e]Li@L" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:anped9$bq3$1@news.tpi.pl...
> Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa?? I czy można
jakoś
> uciec z ich listy
>
>
>


Pokaż wiadomość z nagłówkami


6. Data: 2002-10-07 08:43:36
Temat:Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:k...@z...pl szukaj wiadomości tego autora

> A tak z ciekawosci czy wpis do BIK-u pojawia sie w momencie uruchomienia
> kredytu czy jak ktos nie splaca?

BIK wpisuje Ci do danych - nawet jak bank się tylko pyta o coś.
Np. chcesz kredyt 20.000 pln - i bank pyta się BIK o Twoją historię,
to zostanie to odnotowane - (przynajmniej Ty masz do twego wgląd - nie wiem
dokłądnie jak wygląda sprawa z bankami), obojętne
czy kredyt dostałeś czy zrezygnowałeś, zapytania się znajdują.

Karol Żwiruk


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Pokaż wiadomość z nagłówkami


7. Data: 2002-10-07 08:44:44
Temat:Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:k...@z...pl szukaj wiadomości tego autora

> a co do pytania to polecam http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm masz
> tam info i wniosek

wysyłasz poleconym i czekasz około miesiąca na odpowiedź.

Karol Żwiruk

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Pokaż wiadomość z nagłówkami


8. Data: 2002-10-08 05:30:30
Temat:Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
Od:Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Oct 2002 10:43:36 +0200, k...@z...pl wrote:
>
>BIK wpisuje Ci do danych - nawet jak bank się tylko pyta o coś.
>Np. chcesz kredyt 20.000 pln - i bank pyta się BIK o Twoją historię,
>to zostanie to odnotowane - (przynajmniej Ty masz do twego wgląd - nie wiem
>dokłądnie jak wygląda sprawa z bankami),

Banki tez to widza. Wiec jednoczesne skladanie wnioskow do pieciu
bankow "na wszelki wypadek" nie jest najlepszym pomyslem :-).

>obojętne
>czy kredyt dostałeś czy zrezygnowałeś, zapytania się znajdują.
>
Oprocz tego w BIKu znajduja sie informacje o kredytach splacanych
prawidlowo jak i juz splaconych. Wiec jak ktos ma juz zamkniety
kredyt, regularnie splacany to moze dzialac to na jego korzysc przy
kolejnych kredytach.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl GG 212730
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
Galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Przeszukaj wątki:

Wyszukiwanie zaawansowane »  

Najnowsze wątki

Starsze wątki

Twoje ustawienia

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Oferty pracy

Podaj szczegóły pracy jakiej szukasz (zawód, miasto, stanowisko, itp.) lub wybierz branżę.

 
 

Znajdź firmę

Słowa kluczowe:
(np. firma, produkt)


Lokalizacja:
(np. wojewódz., miasto)

 

Wiadomości

O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy
Na skróty: Oferty pracy Kodeks pracy Kredyty i lokaty Wskaźniki i stawki Wzory dokumentów Kalkulatory Tematy Usenet

Copyright © Kasat Sp. z o.o.

 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.